مورینیو: رونالدو، کاکا و روبن هم پنالتی خراب کرده اند؛ چهارشنبه با خیال راحت استراحت می کنم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مورینیو: رونالدو، کاکا و روبن هم پنالتی خراب کرده اند؛ چهارشنبه با خیال راحت استراحت می کنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مورینیو: رونالدو، کاکا و روبن هم پنالتی خراب کرده اند؛ چهارشنبه با خیال راحت استراحت می کنم

سرمربی پرتغالی چلسی در شرایط خوبی قرار ندارد.

طرفداری- به گزارش گل بین الملل، تیم چلسی شب گذشته به روند ناکامی هایش ادامه داد و بار دیگر این بار برابر استوک در لیگ کاپ شکست خورد. آبی ها که در این بازی در ضربات پنالتی باختند، تا پیش از پنالتی هازارد با حریف مساوی بودند، اما ستاره بلژیکی با خراب کردن پنالتی اش موجب شکست تیم آقای خاص شد. در همین رابطه مورینیو در کنفرانس خبری گفت:

من یادم می آید تعدادی از پنالتی های خراب شده را. رونالدو، کاکا و روبن هم پنالتی خراب کرده اند و حالا پنالتی زنان ما خوب عمل کردند. من هیچ موقع کسی را به خاطر پنالتی خراب کردن، سرزنش نمی کنم.

وی در مورد بازی اضافه کرد:

من از عملکرد تیمم راضی ام و بدون مشکل می توانم فردا استراحت کنم. من فکر می کنم ما خوب بازی کردیم و یک بازی هجومی نمایش دادیم و می توانستیم 3 یا 4 گل در نیمه اول بزنیم. ما پس از دریافت گل خیلی تلاش کردیم و خیلی زودتر سزاوار گل تساوی بودیم. ناراحت هستیم اما احساس مثبتی داریم. زمانی که شما بد بازی می کنی و می بازی همیشه سخت تر از زمانسیت که خوب بازی می کنی و می بازی. بازیکنان باید ناامید باشند چون که به چیزی که سزاوار آن بودند، نرسیدند. چندماه پیش من چند بازی را بردم و قهرمان شدم، مردم می گفتند که این نتایج مهم نیست اما حالا همه می گویند که این نتایج مهم است. این یک تناقض است.

او در پایان در دفاع از بازیکنانش گفت:

واقعا بعضی بی احترامی ها در مورد بازیکنان من است. بعضی ها چیزهایی می گویند یا می نویسند که اصلا خوب نیست. من فکر می کنم بازیکنانم همه تلاششان را می کنند و این کاریست که یک بازیکن انجام می دهد. اگر کسی در یک بازی دیگر دید که یک تیم با 10 نفره در نیمه دوم چنین حمله کند، آن زمان می تواند بر علیه بازیکنانم انتقاد کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394 | 16:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.