گرت بیل: نمی خواهم رونالدو از مادرید برود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گرت بیل: نمی خواهم رونالدو از مادرید برود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گرت بیل: نمی خواهم رونالدو از مادرید برود

طرفداری- گرت بیل گفته نمی خواهد کریستیانو رونالدو رئال مادرید را برای حضور دوباره در فوتبال انگلیس، ترک گوید.

رونالدو روز یکشنبه در جریان پیروزی 5 بر صفر مقابل بیلبائو، با ثبت 22 امین هت تریکش در لالیگا، خود را از این حیث برابر با آلفردو دی استفانوی فقید و تلمو زارا (مهاجم سابق اتلتیک بیلبائو) دید.

با این حال، شایعات برگشت کریس به انگلیس همواره شنیده می شود و حتی خبرهای پیوستن احتمالی او به رقیب همشهری یونایتد، سیتی، هم در خبرگزاری ها راه یافته است. گرت بیل در اردوی تیم ملی ولز برای حضور در مسابقات مقدماتی یورو 2016، به نقل از ESPN، در این باره، گفته است:

"هیچ شکی در مورد خواسته ام از رونالدو در مورد آینده اش ندارم. او هر سال که گذشته، با گلزنی هایش، بزرگی خود را بیشتر اثبات کرده است. مسلما او یکی از بازیکنانی است که نمی خواهیم رفتنش را ببینیم. من هم مثل همه می خواهم او در رئال مادرید بماند."

بیل هم طی چند روز اخیر، به یونایتد لینک شده و این در حالی بوده که طرفداران رئال نارضایتی خود را از عملکرد این فصل فوق ستاره ولزی شان، اعلام کرده بودند. او سال گذشته، پس از انتقال 85.3 میلیون پوندی اش از تاتنهام، فصل فوق العاده موفقی در سانتیاگو برنابئو پشت سر گذاشت و توانست در فینال کوپا دل ری و لیگ قهرمانان هم گلزنی کند.

اما نمایش های این فصل بیل چندان راضی کننده نبوده و نشریه مارکا قبل از بازی روز یکشنبه لوس بلانکوس، طی یک نظرسنجی به این نتیجه دست یافت که 60 درصد مادریستاها خواهان نیمکت نشینی گرت هستند. با این حال، جوان 25 ساله شایعات ترک مادرید از سوی او را بی اساس خواند: "سال گذشته قراردادی 6 ساله امضا کردم و جایی نمی روم."

تمرکز فعلی بیل و دوستانش در تیم ملی ولز، روی دیدارهای مقدماتی یورو 2016 در فرانسه است؛ جایی که آنها تلاش می کنند بعد از حضور در جام جهانی 1958 سوئد، بتوانند در یک تورنمنت ملی بزرگ، حاضر شوند. ولزی ها توانسته اند در بازی ابتدایی، آندورا شکست دهند و اگر از پس غلبه بر قبرس و بوسنی هم بربیایند، قدم بزرگی در راه حضور در آن مسابقات برخواهند داشت:

"پتانسیل بسیار بالایی داریم و من هم می خواهم با حضور در یک تورنمنت بزرگ به همراه ولز، تاریخ سازی کنم. شروع خوبی در گروه داشته ایم و روحیه مثبتی داریم. می خواهیم این ذهنیت را به بازی بعدی هم منتقل کرده و نتیجه مثبتی کسب کنیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 | 9:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.