سلتاویگو 1-3 رئال مادرید؛ مادرید از بالایدوس جان سالم به در برد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سلتاویگو 1-3 رئال مادرید؛ مادرید از بالایدوس جان سالم به در برد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سلتاویگو 1-3 رئال مادرید؛ مادرید از بالایدوس جان سالم به در برد

گـزارش بازی

دو تیم 18 امتیازی لالیگا با قضاوت آقای کلوس گومز به مصاف هم رفتند. رئال مادرید بازی را خوب شروع کرده بود و خیلی زود بعد از در اختیار داشتن بازی، در دقیقه '8 روی پاس وازکز، رونالدو به خوبی با ضربه ای دقیق از داخل محوطه دروازه سلتا را باز کرد. بعد از این گل، سلتا رفته رفته به خود آمد و بازی را در دست گرفت و بعد از چند بار نزدیک شدن به دروازه رئال مادرید، در دقیقه '17 روی شوت اوریانا جدی ترین موقعیت خود را خلق کردند که ناواس با واکنشی عالی توپ را به کرنر فرستاد.

در حالیکه رئال مادرید چندان حمله نمی کرد، در دقیقه '22 بعد از رد و بدل کردن چند پاس خوب، خسه توپ را در سمت راست خالی سلتا توپ را به دنیلو رساند تا وی اولین گل خود با پیراهن رئال مادرید را به ثمر رسانده و حساب کار را 2-0 کند. در دقیقه '25 شوت از راه دور مایو بعد از برخورد به زمین در مقابل دروازه با واکنش ناواس دفع شد. در دقیقه '39 نولیتو دفاع رئال مادرید را به هم ریخت و توپ را داخل محوطه به فرناندز پاس داد که ناواس با واکنشی عالی ضربه او را هم از فاصله ای نزدیک مهار کرد. در دقیقه '42 ارسال ضربه ایستگاهی نولیتو را باز هم ناواس با یک واکنش استثنایی برگشت داد تا دروازه اش بسته بماند. در نهایت نیمه اول با پیروزی شاگردان بنیتز به پایان رسید.

در دقیقه '48 نیمه دوم، وازکز در یک موقعیت ضدحمله در تقابل با دفاع خالی سلتا با عبور از یار مقابل خود در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه چیپ عجیب این بازیکن به راحتی در دستان آلوارز قرار گرفت. در دقیقه '57 کابرال بعد از متوقف کردن راموس با کارت زرد جریمه شد و سپس به دلیل اعتراض بلافاصله کارت زرد دوم را هم دریافت کرده و از بازی اخراج شد تا کار برای میزبان سخت تر شود. در دقیقه '60 ایسکو به جای وازکز وارد میدان شد.

در دقایق '63 و '64 رونالدو در داخل محوطه با پاس های مودریچ و ایسکو صاحب موقعیت شد اما ضربات این بازیکن در اختیار دروازه بان قرار گرفت. ایسکو که با ورود به زمین طراوت فوق العاده ای به بازی تیمش بخشیده بود در دقیقه '68 با شوتی تماشایی از پشت محوطه توپ را به تیر افقی دروازه زد. در دقیقه '69 چریشف به جای خسه به میدان آمد. در دقیقه '71 بعد از اینکه نولیتو دفاع رئال مادرید را برای چندمین بار در این مسابقه بهم ریخته بود و حتی توپ را از میان پاهای ناواس هم رد کرد، اما مارسلو به شکلی عالی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد تا دروازه همچنان بسته بماند.

در دقیقه '80 ناچو به عنوان آخرین تعویض بنیتز به جای مودریچ به بازی آمد. سرانجام در دقیقه '85 سلتاویگو با ضربه ای استثنایی و زیبا از پشت محوطه توپ را به کنج دروازه ناواس فرستاد و دیگر هیچ کاری از دست این دروازه بان هم بر نمی آید. در دقیقه '3+90 رونالدو روی پاس ایسکو از میانه میدان فراری را آغاز کرد اما در موقعیت تک به تک ضربه چیپ آرام این بازیکن در دستان آلوارز قرار گرفت. در آخرین لحظات در حالیکه سلتا با تمام نفرات حمله می کرد، توسط مارسلو در دقیقه '5+90 به گل رسید تا کار تمام شده و تیم بنیتز به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

شــرح گل ها

  دقیقه '8 (کریستیانو رونالدو)(0-1): روی پاس وازکز از سمت چپ محوطه، توپ از میان مدافعان سلتا عبور کرد و در سمت راست خط دفاعی این تیم به رونالدو رسید تا وی با ضربه ای خوب دروازه را باز کرده و تعداد گل های خود را به عدد 7 برساند.

  دقیقه '23 (دنیلو)(0-2): سمت راست خط دفاعی سلتا کامللاً باز بود و خسه به خوبی این فضای خالی را دید و به دنیلو پاس داد تا وی در موقعیت تک به تک اولین گل خود با پیراهن رئال مادرید را به ثمر برساند.

  دقیقه '85 (نولیتو)(2-1): ستاره خوش تکنیک سلتا از پشت محوطه بعد از حرکت در عرض با شوتی فوق العاده زیبا و محکم توپ را به گوشه بالای دروازه ناواس فرستاد تا امید را به بالایدوس بازگرداند.

  دقیقه '5+90 (مارسلو)(3-1): روی ارسال چریشف از سمت راست به سمت چپ محوطه سلتا، مارسلو به راحتی صاحب توپ شد و با فریب بدنی استادانه خود به راحتی دروازه سلتا را باز کرده و کار را تمام کرد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 آبان 1394 | 22:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.