جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

الساندرو پروتو: نمی خواستم رونالدو نقشی در فیلم زندگی من داشته باشد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

الساندرو پروتو: نمی خواستم رونالدو نقشی در فیلم زندگی من داشته باشد

اکنون به دلیل ظاهر نشدن کریستیانو رونالدو در فیلم The Manipulator مارتین اسکورسیزی، 20 میلیون یورو غرامت به ستاره پرتغالی پرداخت شده است.

طـرفداری- کارآفرین ایتالیایی، الساندرو پروتو، که داستان فیلم در مورد اوست، نمی خواست که نقشی به رونالدو داده شود. به گزارش Sport، پروتو گفت:

بهتر است که این داستان خیلی زود تمام شود. وکلای کریستیانو می خواستند که این خبر به صورت یک راز باقی بماند اما من اهمیتی نمی دهم و می خواهم آن را آشکار کنم. رونالدو باید درک کند که همه هر کاری که او بگوید یا بخواهد را انجام نمی دهند. حالا ما مشکل [کریستیانو] را برطرف کرده ایم و می توانیم در آرامش کار کنیم.

رونالدو بازیکن بزرگی است، اما به این معنی نیست که او پادشاه دنیا باشد. من نمی خواهم که او در فیلمی راجع به زندگی من حضور داشته باشد. مارتین اسکورسیزی توافقی با من کرده بود. کریستیانو رونالدو در این فیلم نقشی نخواهد داشت. متأسفم اگر او احساس کرده که ارزشی قائل نشده ایم، اما در زندگی شما گاهی پیروز می شوید و گاهی شکست می خورید. اگر واقعاً قرار باشد که 20 میلیون یورو به او غرامت بدهم، با دستان خودم این پول را به او پرداخت خواهم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 آبان 1394 | 12:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.