مسیر رئال و بارسا تا پیش از ال کلاسیکو(عکس)

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مسیر رئال و بارسا تا پیش از ال کلاسیکو(عکس)

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مسیر رئال و بارسا تا پیش از ال کلاسیکو(عکس)

مسیر رئال و بارسا تا پیش از ال کلاسیکو(عکس)


http://www.misr5.com/wp-content/uploads/2014/10/Snapshot_2014-10-24_230600.pngرئال و بارسا، روز 1 آذر در برنابئو، اولین ال کلاسیکوی فصل را برگزار خواهند کرد. دیداری که توجه همه علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا را به خوب جلب خواهد کرد. بد نیست نگاهی بیندازیم به مسیر دو تیم تا پیش از رسیدن آن بازی بزرگ.




بارسلونا تا ال کلاسیکو، تنها دو بار از نوکمپ خارج خواهد شد و در زمین تیم های باته بوریسوف و ختافه، دو دیدار نسبتا آسان را پیش رو خواهد داشت. در نوکمپ هم این تیم مقابل تیم های رایو، ایبار، باته و ویارئال قرار می گیرد. بارسا پیش از رویارویی با رئال مادرید، در نوکمپ پذیرای ویارئال خواهد بود.

در سوی مقابل، رئال مادرید مسیر دشوارتری پیش رو دارد. این تیم سه بازی خارج از حانه و سه بازی خانگی را باید برگزار کند. رئال در برنابئو پذیرای لوانته، لاس پالماس و پاری سن ژرمن خواهد بود و در خانه پاری سن ژرمن، سلتا و سویا نیز باید سه دیدار بسیار دشوار را برگزار کند.
آخرین بازی این تیم پیش از ال کلاسیکو نیز در زمین سویا برگزار می شود که بی شک، دوئل سنگینی پیش از رویارویی با آبی اناری هاست.

در اردوی بارسلونا تنها مصدومان مهم، لیونل مسی و اینیستا هستند که به ال کلاسیکو خواهند رسید اما رئالی ها 9 مصدوم در تیم خود می بینند که ممکن است عدم حضورشان، در نتیجه گیری رئال در 6 بازی سنگین پیش رو تا ال کلاسیکو تاثیرگذار باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 24 مهر 1394 | 9:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.