بنیتز: رونالدو بهترین شاگرد تمام دوران مربیگری ام است؛ دو بار اقدام من برای جذب بیل با شکست مواجه شد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: رونالدو بهترین شاگرد تمام دوران مربیگری ام است؛ دو بار اقدام من برای جذب بیل با شکست مواجه شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: رونالدو بهترین شاگرد تمام دوران مربیگری ام است؛ دو بار اقدام من برای جذب بیل با شکست مواجه شد

طرفداری - به گزارش AS رافا بنیتز در گفتگو با شبکه رادیویی Onda Cero گفت:

بحران مصدومیت

ما بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، اما شرایطمان بسیار واضح است. نیازی نیست هواداران نگران باشند. ما کارهای زیادی برای مقابله با این اتفاقات انجام داده ایم، با وجود فشردگی بازی ها و انجام دو بازی در هفته و داشتن تعداد زیادی بازیکن ملی پوش، ما آن طوری که مردم فکر می کنند و برای همه تعریف می کنند مشکلات مصدومیت زیادی نداریم.

 رابطه میان بازیکنان

من از بابت داستان هایی که مردم می سازند، شگفت زده شدم. همه چیز در کمپ تمرینی بسیار خوب پیش می رود. من از بابت حس رقابتی که میان بازیکنان وجود دارد شگفت زده شدم و همه آن ها در تمرین دوست دارند پیروز شوند. رابطه میان بازیکنان بسیار خوب است و جو آرام و سالمی در تیم وجود دارد.

اظهارنظر ایجنت خسه

من امروز با خسه کمی شوخی کردم. در مادرید بیشتر جو فوتبالی وجود دارد، اما شما نمی توانید صحبت های مردم را کنترل کنید. ما مربیان گروهی از بازیکنان حرفه ای را کنترل می کنیم، اما نمی توانیم نمایندگان بازیکنان را نیز کنترل کنیم. من همیشه با بازیکنان صحبت می کنم و هر زمانی که اختلافی وجود داشته باشد، سریع در صدد رفع آن برمی آیم.

تنش با بازیکنان 

من هیچ مشکلی با هیچ یک از بازیکنان ندارم. دیروز مقداری از وقتم را صرف مکالمه با کریستیانو کردم. من همیشه از هرکدام از آن ها به صورت فردی استقبال می کنم. مسئولیت رسیدگی به اوضاع رختکن به مراتب پیچیده تر است. حتی این مسئله پیش آمده که با بازیکنان خاطی برخورد کرده ام. در تیم ممکن است بازیکنانی باشند که بیشتر یا کمتر از سایرین خوشحال باشند، بازیکنانی که روزهای خوب یا بدی سپری کرده باشند. روزهایی بهتر یا بدتر بوده باشد، اما هیچ چیز غیرعادی در تیم وجود ندارد.

کسب عناوین قهرمانی

زمانی که در والنسیا بودم و تیم هفت امتیاز کمتر از صدرنشین داشت، من به همسرم گفتم که قهرمان لیگ می شویم و روزی قهرمان لیگ قهرمانان خواهم شد. من همچنین به او گفتم که این مادرید می تواند قهرمان لیگ و بسیاری عناوین دیگر شود.

اتهامات وارده در خصوص بیش از حد دفاعی بودن

در فصل 08-2007 ما یک رکورد گلزنی جدید در لیورپول ثبت کردیم. همچنین رکورد گل های چلسی زمانی که من پس از دی متئو آمدم، بیانگر همه چیز است. ما همچنین در ناپولی بودیم و گل های زیادی به ثمر رساندیم. بزرگترین پیروزی تاریخ لیگ قهرمانان به پیروزی 8-0 لیورپول در مقابل بشیکتاش با مربیگری من برمی گردد. تیمی که در حال حاضر بیشترین گل را در لالیگا زده است، رئال مادرید است. دفاعی بازی کردن و داشتن برنامه در دفاع چیز یکسانی نیست. مادرید دارای ذهنیتی تهاجمی است که اگر به خوبی اجرا شود، گل های کمتری دریافت خواهد کرد.

 کریستیانو رونالدو

مارک همشیک کاپیتان ناپولی بود. زمانی که باشگاه های زیادی خواهان جذب او بودند، من به وی گفتم که وی قیمت ندارد. من همیشه بازیکنانم را ستایش می کنم و مادرید بهترین بازیکنان در بین تیم هایی که من مربیگریشان را بر عهده داشته ام، در اختیار دارد. من همیشه به این سوال پاسخ داده ام که کریستیانو رونالدو بهترین بازیکنی است که من مربیگری اش را بر عهده داشته ام و این صحبت را همواره خواهم زد.

کریستیانو و بیل

هیچ مشکلی میان کریستیانو و بیل وجود ندارد. همه عادت دارند در خصوص رئال مادرید بعضی چیزها را بزرگ جلوه دهند و این به دلیل حسادت یا حمله به باشگاه است. زمانی که بازیکنان در تیم های ملی شان حضور دارند، من همواره برای آن ها مسیج می فرستم. هیچ مشکلی میان بازیکنان وجود ندارد.

ضربات آزاد 

کریستیانو بر روی زدن ضربات آزاد تمرین می کند و در این خصوص او بسیار خوب است. ما چند بازیکن داریم که در زدن این ضربات بسیار خوب هستند و او یکی از آن هاست و به سختی بر روی ضربات آزاد کار می کند.

موقعیت کریستیانو در زمین مسابقه

کریستیانو کارش را به عنوان یک وینگر شروع می کند و به کارش در مرکز خاتمه می دهد، زیرا او یک گلزن است.

سرخیو راموس

او شخصی است که جنگید تا این اطمینان را حاصل کند که با من می ماند. هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد. او کاپیتان تیم ماست و بازیکن درخشانی است که همواره قابلیت هایش را به نمایش می گذارد. او امروز زودتر تمرینش را آغاز کرد.

تلاش برای جذب بیل در لیورپول

در 3 فوریه 2006، ما برای مشاهده بازی بیل، مسابقه بولتون و ساوتهمپتون را دیدیم. حتی یک بازیکن به ساوتهمپتون قرض دادیم، اما آن ها حاضر نشدند بیل را به ما واگذار نمایند. بعدا تلاش کردیم او را بخریم، اما در این راه ناکام ماندیم. ما می دانستیم که او در دراز مدت بازیکن بزرگی خواهد بود.

کاسمیرو

تنها بازیکن تیم که موقعیتش در ترکیب غیر قابل انکار است، کریستیانو رونالدو است و سایر بازیکنان باید برای کسب جایگاهشان در ترکیب مبارزه کنند. کاسمیرو یک شنونده خوب است و توانایی یادگیری زیادی دارد، اما او رقبای زیادی در تیم دارد. زمانی که من هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفتم، یکی از اولین چیزهایی که در موردش سوال پرسیدم امکان بازگشت کاسمیرو بود.

ستایش ماسکرانو 

من مدتی پیش با او صحبت کردم، در حالی که هر دو می دانستیم که در تیم های رقیب هم حاضر هستیم که احترام و دوستی میان آن ها وجود ندارد. زمانی که در لیورپول بودم به لندن رفتم تا با او در خصوص فوتبال صحبت کنم و با استفاده از سنگ هایی که در گلدان روی میز وجود داشت، نحوه بازی تیم را توضیح دادم و وی را متقاعد کردم که به لیورپول بپیوندد. در آن زمان او حتی برای ذخیره های وست هم یونایتد نیز بازی نمی کرد که کاملا باورنکردنی بود. من همچنین زمانی که در اینتر و ناپولی بودم می خواستم او را به خدمت گیرم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 24 مهر 1394 | 9:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.