ايسکو:بخاطر نيمکت نشيني در رئال افت نکرده ام

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ايسکو:بخاطر نيمکت نشيني در رئال افت نکرده ام

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ايسکو:بخاطر نيمکت نشيني در رئال افت نکرده ام

ايسکو:بخاطر نيمکت نشيني در رئال افت نکرده ام


ايسکو در يک نشست خبري عنوان داشت که شخصيت سرسختي دارد و نيمکت نشيني در رئال مادريد، از لحاظ ذهني روي او تاثير منفي نگذاشته است.


به گزارش "ورزش سه"، ایسکو ستاره جوان تیم رئال مادرید این روزها در اردوی تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا حضور دارد. اسپانیا خود را برای راهیابی به المپیک 2016 ریو آماده می کند.

ایسکو در نشستی خبری گفت:" رویای هر بازیکنی رسیدن به تیم ملی بزرگسالان اسپانیاست اما هم اکنون در تیم زیر 21 ساله ها حضور دارم و تمام تلاشم را می کنم که مهره مفیدی برای این تیم باشم. دو بازی پیش رو مقابل صربستان اهمیت زیادی دارد. می خواهم در المپیک ریو حاضر باشم."

ایسکو در مورد شرایطش در رئال گفت:"بازی در رئال بسیار دشوار است. این تیم پر از بازیکنان بزرگ است و دقایق کمی به من بازی می رسد.البته در همین دقایق، تمام سعی خودم را می کنم تا بهترین نمایشم را ارئه دهم.من شخصیت سرسختی دارم و این مساله باعث افت روحی من نمی شود.

در رئال بازیکنان بزرگی هستند که گاه فرصت بازی به آنها هم نمی رسد. سطح رقابت در این تیم بسیار بالاست. خوشبختانه بین هواداران این تیم، بازیکن محبوبی هستم و آنها همواره از من حمایت می کنند."

ایسکو در مورد "مونیر الحدادی"، ستاره جوان این فصل بارسا چنین گفت:" مونیر شرایط خوبی دارد. به لطف اعتماد لوئیس انریکه توانسته در تیم اول بارسلونا فرصت بازی پیدا کند.این مساله باعث پیشرفت او شده است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 مهر 1393 | 9:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.