صربستان 1-2 پرتغال؛ پیروزی در شب اخراج ماتیچ و کولاروف

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

صربستان 1-2 پرتغال؛ پیروزی در شب اخراج ماتیچ و کولاروف

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

صربستان 1-2 پرتغال؛ پیروزی در شب اخراج ماتیچ و کولاروف

.

گــزارش بازی

تیم ملی پرتغال در غیاب تعدادی از ستاره های خود از جمله بازیکنان رئال مادرید و کوئنترائو در حالیکه صعود خود را قطعی کرده بود در خانه صربستان حذف شده به میدان رفت. آنها خیلی زود در دقیقه '5 توسط نانی به گل رسیدند تا با خیالی آسوده بازی را ادامه دهند. در ادامه نیمه اول صرب ها که برای آبروداری بازی می کردند، فشار حملات خود را افزایش دادند که راه به جایی نبرد و بازنده به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم، تیم فرناندو سانتوس کاملاً در لاک دفاعی فرو رفته بود و همین باعث جلو تر آمدن صربستان شد که چندین بار پاتریسیو با واکنش های خوب خود مانع از گلزنی بازیکنان میزبان شد تا اینکه سرانجام در دقیقه '65 توشیچ کار را به تساوی کشاند.

در ادامه در دقیقه '70 موتینیو به جای ولوسو وارد میدان شد تا خط میانی پرتغال سر و سامان یابد و موفق شد هشت دقیقه بعد از ورود به زمین با یک ضربه استادانه در تک موقعیت این لحظات تیمش، نتیجه را 2-1 کند. لحظه ای بعد از این گل کولاروف تعویض شده با اعتراض های خود از روی نیمکت کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد. در دقیقه '82 نمانیا ماتیچ هم به خاطر خطای خشن خود کارت قرمز مستقیم دریافت کرده و صربستان 10 نفره شد.

با این نتیجه پرتغال 21 امتیازی شد و با قدرت به عنوان تیم اول راهی یورو 2016 شد و با توجه به پیروزی 3-0 آلبانی مقابل ارمنستان، آنها بالاتر از دانمارک به عنوان تیم دوم مستقیماً صعود کردند و دانمارک از این گروه راهی پلی آف شد.

شــرح گل ها

  دقیقه '5 (نانی)(0-1): دریبل دو طرفه زیبای دنی او را در موقعیت تک به تک قرار داد اما استویکوویچ ضربه آرام او را برگشت داد تا نانی دروازه پیش روی خود را با پای چپ باز کند.

  دقیقه '65 (زوران توشیچ)(1-1): روی ارسال زمینی کولاروف از سمت چپ، توپ داخل محوطه پرتغال به توشیچ رسید تا بالاخره یکی از ضربات پای چپ محکم این بازیکن به گل تبدیل شود.

  دقیقه '78 (ژائو موتینیو)(1-2): بازیکن تعویضی فرناندو سانتوس روی پاس الیسائو از پشت محوطه با شوتی فنی و تماشایی توپ را به گوشه دروازه استویکوویچ فرستاد.

ترکیب دو تیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 مهر 1394 | 11:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.