پرتغال 1-0 دانمارک؛ صعود به عنوان صدرنشین با تکرار نتیجه رفت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرتغال 1-0 دانمارک؛ صعود به عنوان صدرنشین با تکرار نتیجه رفت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرتغال 1-0 دانمارک؛ صعود به عنوان صدرنشین با تکرار نتیجه رفت

گـزارش بازی

دو تیم اول و دوم این گروه در حالی با قضاوت آقای کلاتنبرگ انگلیسی به مصاف هم رفتند که دانمارک 12 امتیازی آخرین بازی خود در این گروه را انجام می داد. بازی رفت دو تیم را پرتغالی ها با تک گل دقیقه '4+90 کریستیانو رونالدو از آن خود کرده بودند.

این بازی نیز با تسلط میزبان آغاز شد و شاگردان مورتن اولسن چشم به ضدحملات و توپ های مرده دوخته بودند. هرچند در این میان حملات سلسائوی اروپا نیز چندان زهردار نبود و با دفاع خوب دانمارکی ها راه به دروازه پیدا نمی کرد، اما در دقیقه '39 خطرناک ترین فرصت بازی با سانتر پای چپ کوتاه و عالی موتینیو از پشت محوطه و با ضربه سر نانی شکل گرفت که توپ به تیر افقی برخورد کرده و به بیرون رفت. در نهایت بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول پایان یافت.

با آغاز نیمه دوم، در دقیقه '46 پرتغال خوش شانس بود که روی دفع ناقص دنیلو پریرا، شوت پای چپ محکم بنتنر از داخل محوطه به تیر عمودی برخورد کرده و به بیرون رفت. بعد از آن باز هم رفته رفته پرتغال بازی را در اختیار گرفت و سرانجام در دقیقه '67 موتینیو به زیبایی دروازه اشمایکل را باز کرد. دقیقه '72 برناردو سیلوا بعد از حرکتی در عرض از سمت راست، با پای چپ ضربه خوب و زمینی خود را روانه دروازه کرد که توپ با اخلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه '82 هم کوارسما به جای نانی وارد میدان شد. در دقیقه '90 هم ژوزه فونته جانشین زننده تک گل مسابقه شد. در لحظات پایانی یک بار پاتریسیو و یک بار اشمایکل وادار به واکنش شدند اما در نهایت پرتغال با کسب 3 امتیاز این مسابقه شمار امتیازات خود را به 18 رسانده و با یک بازی باقی مانده به عنوان تیم نخست راهی یورو 2016 شد.

شــرح گل

  دقیقه 67 (ژائو موتینیو)(1-0): ارسال کرنر بازیکنان پرتغال در یک رفت و برگشت پشت محوطه به موتینیو رسید تا هافبک خوش تکنیک موناکو با یک سر توپ به موقع دو بازیکن پیش رو ی خود را جا گذاشته و با ضربه ای زیبا دروازه اشمایکل را باز کند.

ترکیب دو تیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 17 مهر 1394 | 10:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.