تیم بنیتز 10 گل کمتر از مدت مشابه فصل گذشته زده است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تیم بنیتز 10 گل کمتر از مدت مشابه فصل گذشته زده است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تیم بنیتز 10 گل کمتر از مدت مشابه فصل گذشته زده است

رئال مادرید با زدن 15 گل در 7 بازی اول، 10گل کمتر از مدت مشابه سال پیش زده است.

 طرفداری- به گزارش AS، آمار مانند بازی با اتلتیکو، نشان از فلسفه بنیتز دارد. کنترل بازی، انجام کمترین اشتباهات و بازی دفاعی. روشی‌ که شاید اگر جواب بدهد، قابل قبول باشد اما نشانه‌های از شکست وجود دارد. اتلتیکو 18 شوت به سمت دروازه و رئال مادرید 9 شوت به سمت دروازه داشت. اگر رئال مادرید تنها 2 گل خورده به خاطر عملکرد بسیار خوب کیلور ناواس بوده است.

صحبت‌های بنزما پس از دربی هم همین را می‌‌گفت. صحبت‌های آقای گل فرانسوی لالیگا نشان از این دارد که انتقادات از بنیتز تنها مربوط به رسانه‌‌ها نیست. تمایلی به دفاع در تیم است که شاید گل نزدن به اسپورتینگ و مالاگا را توضیح بدهد. برد‌های 5-0 بتیس و 6-0 اسپانیول نشان از روش دیگری نداشت. در چنین شرایطی اتفاقی‌ نیست که کریستیانو 5 بازی را بدون گل سپری کرده است. کروس و ایسکو هم می‌‌توانند بهتر شوند. 

بنیتز اما حالا در هیچ اقلیمی نمی گنجد. روش دفاعی او نه جذاب است و نه خود او آنچنان به مانند فصل گذشته در ناپولی از آن لذت می‌‌برد. فصل گذشته ناپولی 104 گل به ثمر رساند. در ایتالیا اما همه از روش بنیتز در دربی تعجب کردند چون او کاملا مخالف این روش را در ایتالیا داشت. فصل اول بنیتز با 15 امتیاز بد تر از فصل اول پیگرینی 18، مورینیو 17 و آنچلوتی 16 است. شوت‌ها به سمت دروازه رئال 81 است که دو شوت بیشتر از فصل گذشته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 15 مهر 1394 | 17:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.