راموس: اگر قرار باشد در مورد اشتباه من صحبت کنیم، باید در مورد تعویض های مربی هم بحث شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس: اگر قرار باشد در مورد اشتباه من صحبت کنیم، باید در مورد تعویض های مربی هم بحث شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس: اگر قرار باشد در مورد اشتباه من صحبت کنیم، باید در مورد تعویض های مربی هم بحث شود

سرخیو راموس، مدافع تیم رئال مادرید در مورد اشتباه خود در دربی مادرید بحث کرد و پیشنهاد کرد که باید در مورد تصمیمات بنیتز نیز بحث و گفتگو شود.

طـرفداری- بعد از اینکه رافا بنیتز به دلیل خطای پنالتی راموس در مقابل اتلتیکو مادرید، از این بازیکن انتقاد کرد، راموس نیز به AS گفت:

گمان می کنم که مربی وقتی من را ببیند، هرآنچه لازم باشد را خواهد گفت. من در مورد پنالتی نه نگران هستم و نه ناراحت. همه اشتباه می کنند و هیچکس عمداً این کار را نمی کند. کیلور در آن صحنه واکنش فوق العاده ای نشان داد و آن اشتباه در نهایت هیچ تأثیری در نتیجه نداشت. همه ما بازیکنان و مربیان از اشتباهاتمان درس می گیریم. من از تمام اشتباهاتی که در طول دوران بازی ام مرتکب شده ام، درس گرفته ام و این برای سرخیو راموس یا کریستیانو رونالدو یکسان نیست. ما تأثیر بیشتری داریم.

آن یک اشتباه بچگانه بود و نمی شد از آن جلوگیری کرد. کیلور با واکنش خود به آن پایان داد و من به این خاطر بی خواب نشده ام. آنچه در خواب من اخلال ایجاد می کند این است که سه امتیاز را برای صدرنشینی کسب نکردیم. وقتی نتیجه 1-0 است احساس می کنید که بازی را در اختیار دارید، و به جای اینکه رو به جلو بازی کرده و به دنبال گل دیگری باشید، ناخودآگاه بیشتر دفاع می کنید. شاید این چیزی بود که اجازه به ثمر رسیدن گل تساوی را داد. اینجا مادرید است. اگر ما در مورد اشتباه من صحبت کنیم، می توانیم در مورد تعویض هایی که مربی انجام داد هم صحبت کنیم.

هرکس که آماده حضور در اینجا نیست باید تیم خود و یا شاید حرفه خود را عوض کند. ما باید به نتیجه گیری مثبت و سازنده ای برسیم. نیمه اول فوق العاده بازی کردیم و می توانستیم بازی را تمام کنیم، اما شرایط اجازه کار نداد. در دقایق پایانی پیچیدگی هایی وجود داشت. شاید برای تمام کردن بازی و کسب سه امتیاز فاقد ابتکار عمل لحظات ابتدایی بودیم.

وی در مورد مسی گفت:

بازیکنان مشخصی وجود دارند که تفاوت ها را رقم می زنند و در میان بهترین های دنیا قرار دارند، غیبت آنها همیشه قابل توجه است.

و در نهایت کاپیتان رئال مادرید در مورد جرارد پیکه نیز گفت:

همانطور که او در کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد، ما رابطه خیلی خوبی داریم، حتی بهتر از فصول قبل و هرگز مشکلی نداشته ایم. ما افراد رو راستی هستیم و هیچ مسئله ای وجود ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 15 مهر 1394 | 17:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.