تونى كروس مایوس کننده ، سمبل اوضاع حال حاضر رئال مادريد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تونى كروس مایوس کننده ، سمبل اوضاع حال حاضر رئال مادريد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تونى كروس مایوس کننده ، سمبل اوضاع حال حاضر رئال مادريد

تونى كروس مایوس کننده ، سمبل اوضاع حال حاضر رئال مادريد

تونى كروس مایوس کننده ، سمبل اوضاع حال حاضر رئال مادريد
رئال مادريد در اين فصل عملكرد پر انتقادى از خود نشان داده و تونى كروس هافبك تاثيرگذار تيم در فصل گذشته، نمايش مايوس كننده اى داشته است.

طرفدارى- تونى كروس در بازى هاى اين فصل رئال مادريد به طور ميانگين يازده كيلومتر در هر بازى دوندگى داشته و پاس هاى او نيز از دقتى نود درصدى برخوردار بوده اند، اگر رئال مادريد در اين روزها فوق العاده ظاهر مى گرديد، از اين دو مشخصه به عنوان فاكتورهاى اصلى درخشش مادريدى ها نام برده مى شد و از عملكرد تونى كروس به عنوان "نيروى مخفى" تيم تمجيد مى گرديد. اما رئال مادريد در اين روزها از دوران درخشان خود فاصله گرفته و به چنين آمارى چندان توجه نمى گردد.

رئال مادريد اين هفته بعد از دو تساوى بدون گل مقابل تيم هاى خيخون و مالاگا، در دربى پايتخت اسپانيا به يك تساوى ديگر دست يافت تا ميزان انتقادات از عملكرد تيم و تاكتيك هاى دفاعى و محافظه كارانه رافائل بنيتز از سوى مطبوعات اسپانيايى شدت گيرد. برخى منتقدين مدعى هستند كه در استاديوم ويسنته كالدرون، اين سرمربى اسپانيايى سيستمى براى تيم خود برگزيد كه مسبب اصلى عدم برد رئال مادريد مقابل رقيب همشهرى بوده و به دليل ايده هاى نه چندان شجاعانه اين سرمربى، مادريدى ها بعد از رسيدن به گل در دقيقه هشت ديدار در بيش از هشتاد دقيقه بعدى نتوانستند خطرى جدى بر روى دروازه حريف ضعيف شده خود ايجاد نمايد.

چيدمان رئال مادريد در اين بازى به صورت واضحى نيات و ايده هاى رافائل بنيتز را فاش مى نمود، اين سرمربى اسپانيايى در اولين آزمايش بزرگ تيم در اين فصل كازميرو را به عنوان بازيكن پست شماره شش و هافبك دفاعى تيم در تركيب اصلى خود قرار داد كه در مقاطعى از بازى حتى در نقش سومين مدافع ميانى تيم نيز ظاهر مى گرديد. با توجه به اهميت اين پست به عنوان رابط و يا لولايى بين دو خط تدافعى و تهاجمى تيم، از نوع بازى اين هافبك برزيلى و مشخصات اين بازيكن مى توان به صورت روشن ترى به ايده هاى تاكتيكى و تدافعى رافا بنيتز پى برد.

در فصل گذشته و در زمان مربى گرى كارلو آنجلوتى در چنين پستى صرف نظر از هر حريفى به تونى كروس به عنوان بازى ساز اصلى تيم اعتماد مى گرديد، انتخاب و چيدمانى كه علاوه بر ريسك پذير بودن، بر اساس اطمينان بر استعدادهاى فردى و افكار تهاجمى پايه گذارى شده بود و از انطباق بيشترى با ادعا و سنت باشگاه رئال مادريد برخوردار بود. بين كارلو آنجلوتى و تونى كروس نيز رابطه عميقى وجود داشت و اين سرمربى ايتاليايى مايل بود تا از اين هافبك آلمانى آندرا پيرلويى ديگر بسازد. در حقيقت فصل گذشته رئال مادريد تا پايان نيم فصل با به ثبت رساندن بيست و دو پيروزى متوالى در همه تورنمنت ها مدعى اصلى محسوب مى گرديد، اما از اين زمان به بعد به دليل برخى مصدوميت ها و فشارهاى بيش از حد بر بازيكنان به دليل شركت در تورنمنت هى مختلف، رئال مادريد با افت شديدى مواجه گرديد به طورى كه اين تيم در پايان فصل با كم اقبالى به هيچ عنوانى دست نيافت.

روزنامه اسپانيايى Marca در آن زمان بهترين امتياز را در بين بازيكنان مادريدى به تونى كروس اختصاص داده بود، اما در اين فصل تونى كروس يكى از بدترين بازيكنان مادريدى در اين زمينه محسوب مى گردد و به اين هافبك آلمانى اتهاماتى همانند زمان اواخر حضور او در بايرن مونيخ زده مى شود كه چنين عملكرد غير قابل قبولى را شايد بتوان بيشتر به پست نا مناسب تونى كروس در تيم رافا بنيتز مربوط دانست، چون رهبرى و بازى سازى تيم در اين فصل از سوى اين سرمربى اسپانيايى به لوكا مودريچ سپرده شده و تونى كروس در زمان غيبت كازميرو بيشتر مجبور است وظايف دفاعى خط ميانى مادريدى ها را عهده دار شود. در زمان حضور كازميرو در ميدان اما تونى كروس به سمت راست خط ميانى منتقل مى گردد كه در آن ناحيه وى از تاثيرگذارى قابل انتظارى به دليل كمبود پويايى لازم، برخوردار نيست، مسئله اى سبب مى شود كه خطرناكى مادريد نيز در آن منطقه كاهش يابد. تونى كروس در حقيقت فصل گذشته مغز متفكر تيم محسوب مى گرديد كه با پاس هاى خود ريتم بازى تيم را مشخص مى كرد و نبض حركت تيم را در دست مى گرفت و بازى وى كاملا به چشم مى آمد، اما در رئال مادريد اين فصل وى هرگز از تاثيرگذارى سابق خود برخوردار نيست.

البته مى توان مدعى شد كه تونى كروس تنها بازيكن مادريدى نيست كه در حال حاضر از فرم ايده آل خود زير نظر آنجلوتى در فصل گذشته فاصله گرفته است، چون مطبوعات اسپانيايى اين روزها اخبار و گمانه زنى هاى فراوانى در زمينه نارضايتى ساير بازيكنان مادريدى از متدهاى تمرينى و رياضى گونه رافا بنيتز منتشر مى نمايند، براى نمونه روزنامه El Confidencial در مطلبى شرايط اين روزهاى رئال مادريد را به زمان سرمربى گرى ژوزه مورينيو تشبيه نموده و تنها آن را بسيار استرس زا تر دانسته است. رئال مادريد در اين فصل گل هاى كمترى دريافت نموده كه كارشناسان فوتبال اسپانيا اين موضوع را به بهبود سيستم دفاعى تيم و يا عملكرد فوق العاده كيلور ناواس سنگربان تيم مربوط نمى دانند، اما در عوض فاز تهاجمى اين تيم تا حدودى مشكل دار به نظر مى رسد. رئال مادريد در چهار بازى از هفت بازى اين فصل تنها يك گل يا كمتر به ثمر رسانده و كريستيانو رونالدو ابرستاره تيم نيز تنها در بازى مقابل اسپانيول موفق به ثمر رساندن پنج گل شده و در شش ديدار ديگر فصل در اين امر توفيقى نداشته است. از سوى ديگر بنيتز، كريم بنزمايى را كه در اين فصل موفق به ثمر رساندن شش گل شده در بيشتر مسابقات، نظير دربى اخير مادريد از زمين مسابقه به بيرون كشيده و به نحوى از قدرت تهاجمى تيم خود كاسته است.

با همه اين تفاسير تونى كروس را مى توان در حال حاضر به سمبلى براى اوضاع نه چندان خوب و نامساعد رئال مادريد تشبيه نمود كه به دليل ايده هاى رافا بنيتز نه تنها قابليت هاى خوب خود در زمينه بازى سازى را از دست داده، بلكه در اين فصل حتى موفق به زدن يك ضربه به سمت دروازه حريف نيز نشده و با پايان دوران آسيب ديدگى گرت بيل و رودريگوئز، حتى نيمكت نشينى نيز وى را تهديد مى نمايد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 15 مهر 1394 | 17:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.