پيکه:ال کلاسيکو چيزي فراتر از فوتبال است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پيکه:ال کلاسيکو چيزي فراتر از فوتبال است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پيکه:ال کلاسيکو چيزي فراتر از فوتبال است

پيکه:ال کلاسيکو چيزي فراتر از فوتبال است


پيکه در مصاحبه با نشريه انگليسي، ال کلاسيکو را فراتر از يک بازي فوتبال دانست و ال کلاسيکوهاي دوران مورينيو را پرتنش خواند.


به گزارش "ورزش سه"، نشریه " FOUR FOUR TWO" در شماره امروز خود مصاحبه جالبی از "جرارد پیکه" مدافع بارسلونا منتشر کرد که چکیده آن در زیر می آید:


مسی

لئو در ابتدا که او را شناختم،بسیار درونگرا بود اما وقتی برای بازی در یک تورنمنت به سوئیس رفتیم، او در آنجا با دیگر بچه ها خودمانی تر شد و به نوعی پوست انداخت. معمولا سخت است که در یک کشور دیگر بتوانید خیلی زود خودتان را با شرایط جدید وفق بدهید اما مسی موفق به انجام این کار شد و در حال حاضر بهترین فوتبالیست دنیاست.

احتمال جدایی از بارسا

من در بهترین باشگاه دنیا حضور دارم و دلیلی ندارد که بخواهم به تیم دیگری بروم.به تازگی قراردادم را با بارسلونا تمدید کرده ام و دوست دارم تا انتهای فوتبالم در این تیم بمانم اما کسی از آینده خبر ندارد. عاشق بارسا هستم، بخاطر تاریخ پرافتخارش، شیوه بازیش و اینکه این باشگاه، شناسنامه ایالت کاتالونیا است.

رقابت بین بارسا و رئال


بارسا و رئال دو تیم قدرتمند و مهم فوتبال دنیا هستند.وقتی این دو تیم مقابل هم قرار می گیرند، بحث فقط یک رقابت فوتبالی نیست. این مسابقه خیلی فراتر از یک بازی فوتبال است. در زمان مورینیو، بخاطر صحبت ها و حرکات تحریک کننده اش، تنش بیشتری هم وجود داشت.

پل اسکولز و ژاوی

نمی خواهم این دو را باهم مقایسه کنم. از لحاظ تعداد جام های کسب کرده، مسلما ژاوی برتری دارد اما از لحاظ فنی، هر دو بازیکن، باورنکردنی هستند.

پیکه همچنین در انتها در مورد آینده پسرش میلان گفت:" دوست دارم فوتبالیست شود اما هر تصمیمی که او بگیرد برای من قابل احترام است. خود من اگر فوتبالیست نمی شدم، وارد دنیای تجارت می شدم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 مهر 1393 | 9:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.