بنیتز: امیدوارم گل های رونالدو هیچ محدودیتی نداشته باشد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: امیدوارم گل های رونالدو هیچ محدودیتی نداشته باشد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: امیدوارم گل های رونالدو هیچ محدودیتی نداشته باشد

رافا بنیتز بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل مالمو در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از ستاره پرتغالی تیمش پرداخت.

طـرفداری- رونالدو با دو گلی که مقابل مالمو به ثمر رساند، 501مین گل دوران ورزشی خود را به ثبت رسانده و با رکورد 323 گل رائول به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید برابری کرد تا بنیتز در پایان بازی به خبرنگار AS بگوید:

فکر می کنم قبل از بازی هم گفتم که جایگاه او در تیم بلامنازعه است و امشب او با عبور از رکورد رائول، که یک پدیده بود، دوباره این را ثابت کرد. امیدوارم گل های رونالدو هیچ سقفی نداشته باشد و گلزنی او هیچوقت متوقف نشود تا بتوانیم همچنان سود ببریم. این اعتبار اوست که برای رسیدن به این رکورد تعداد بازی های کمتری نسبت به دیگران انجام داد و به دستاورد او ارزش بیشتری می بخشد. من خیلی برای او و تیم خوشحالم و این به خاطر کسب سه امتیاز است.

من از نتیجه بسیار راضی هستم. تصمیم برای استفاده از بازیکنانی که لحظات کمتری به میدان رفته بودند مثبت بود، و تأیید کرد که آنها در تمرینات خوب کار می کنند. همه بازیکنان سطح و کیفیت خود را نشان دادند. ما تقریباً 75% مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم، و گاهی اوقات ترجیح می دادم که توپ را به حریف ندهیم، اما یک مربی همیشه ناراضی است. دو یا سه باری که مالمو توپ را به محوطه جریمه ما رساند، می توانست جلوگیری شود.

مالمو با نفرات زیادی جلو می آمد و از توپ های بلند زیادی استفاده می کرد. هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد. به همین دلیل مهم بود که به گل دوم دست پیدا کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 9 مهر 1394 | 10:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.