مالمو 0-2 رئال مادرید؛ کریستیانو رونالدو، تضمین کننده گل های رئال مادرید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مالمو 0-2 رئال مادرید؛ کریستیانو رونالدو، تضمین کننده گل های رئال مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مالمو 0-2 رئال مادرید؛ کریستیانو رونالدو، تضمین کننده گل های رئال مادرید

گــزارش بازی

رئال مادرید بعد از پیروزی 4-1 در دیدار نخست این گروه، اکنون با تلفیقی از نفرات اصلی و ذخیره خود به مصاف نماینده سوئد رفت. بازی با مالکیت و تسلط مادریدی ها آغاز شد و تنها نقطه امید شاگردان آگه هارید اشتباهات فردی بازیکنان میهمان بود. در دقیقه '15 روی پرتاب اوت بازیکنان رئال مادرید، بنزما در داخل محوطه صاحب توپ شد و با پاس به بیرون خوب خود، موقعیتی ایده آل برای رونالدو مهیا کرد اما ضربه زمینی این بازیکن را دروازه بان برگشت داد. لحظه ای بعد نیز شوت پای چپ این بازیکن را ویلاند راهی کرنر کرد.

سرانجام در دقیقه '29 روی یک ضدحمله تند و تیز، کریستیانو رونالدو، کاپیتان امشب مادریدی ها موفق شد دروازه مالمو را باز کرده و 500مین گل دوران بازی خود را ثبت کند و به رکورد اروپایی رائول گونزالس نیز برسد. در ادامه بازی برای دقایقی آرام دنبال می شد تا اینکه در لحظات پایانی بار دیگر حملات شاگردان بنیتز شدت گرفت و در دقیقه '42 طی یک رفت و برگشت در گوشه محوطه مالمو، شوت والی تماشایی کارواخال با بدشانسی به تیر افقی برخورد کرده و به زمین برگشت. نیمه اول این بازی با نتیجه 1-0 به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، همچنان رئال مادرید صاحب توپ و میدان بود و در دقیقه '50 روی ارسال بنزما از راست، آربلوا پشت محوطه با سینه توپ را برای کواچیچ کاشت تا شوت سرکش و تماشایی این بازیکن با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون برود. در دقیقه '67 لوکا مودریچ به جای کریم بنزما وارد میدان شد. رئال مادرید دیگر عطشی برای گلزنی و حمله نشان نمی داد و همین خطر دریافت گل برای این تیم را افزایش داده بود؛ در دقیقه '73 هم وازکز به جای کواچیچ به بازی آمد.

در دقیقه '78 مدافع چپ تیم مالمو، یوتون با خطایی که روی وازکز انجام داد، دومین کارت زرد خود را از جونیت چاکر دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا میزبان ادامه بازی را 10 نفره دنبال کند. در دقیقه '80 چرخش و ضربه ناگهانی رونالدو در داخل محوطه با واکنش عالی ویلاند راهی کرنر شد. در دقیقه '83 هم چریشف به جای ایسکو وارد میدان شد. در دقیقه '85 روی پاس عالی مودریچ، رونالدو در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را ویلاند با یک واکنش فوق العاده راهی کرنر کرد. سرانجام در دقیقه '90 کریستیانو رونالدو با زدن دومین گل خود به بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شده و 3 امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد.

شــرح گل ها

  دقیقه '29 (کریستیانو رونالدو(0-1): روی پاس عالی و بلند کواچیچ، توپ نصیب ایسکو شد تا پاس استادانه این بازیکن از میان پاهای مدافع مالمو رد شده و رونالدو را در موقعیت تک به تک قرار دهد و ستاره پرتغالی نیز با دقت کار را تمام کرد.

  دقیقه '90 (کریستیانو رونالدو)(0-2): روی نفوذ لوکاس وازکز از سمت راست و پاس این بازیکن به دهانه دروازه، رونالدو با پای چپ و تحت فشار مدافع مالمو، توپ را به درون دروازه ویلاند هدایت کرد تا 323مین گل خود برای رئال مادرید را به ثمر رسانده و در این رقابت ها 5 گلِ شود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 9 مهر 1394 | 10:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.