کیلور به سمت جایزه زامورا: 14 توپگیری و یک گل خورده!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کیلور به سمت جایزه زامورا: 14 توپگیری و یک گل خورده!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کیلور به سمت جایزه زامورا: 14 توپگیری و یک گل خورده!

کیلور به سمت جایزه زامورا: 14 توپگیری و یک گل خورده!

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQwN2wWwzsYWle_xN2FUcwlxls-dANTfCyB3XSSi0WyxpmjGTZg

کیلور ناواس پنج دقیقه تا شکستن رکورد میگل آنخل در سن مامس جدید کم آورد یعنی تقریبا به اندازه زمانی که برای پیوستنش به یونایتد زمان باقی مانده بود. این بازیکن با روند فعلی خود در مسیر بردن جایزه زامورا به عنوان بهترین دروازه بان لالیگاست. او در شش بازی لالیگایی 14 توپگیری داشته و فقطس یک گل خورده است. او بالاتر از اوبلاک و کامنی با سه و ریسکو با پنج گل دریافتی بهترین آمار را در لالیگا دارد.

حالا چالش ” عقاب کاستاریکا” این است که نام خود را در تاریخ رئال ثبت کند. دروازه بان های رئال 17 بار در تاریخ جایزه زامورا برده اند : ویسنته ال خراپاس سه بار بار (1961 ، 1963 و 1964) ، زامورا  (1932 ، 1933) ، بتانکور (1965 و 1967)، بویو (88-87 و 92-91) هر کدام دو بار و بنانیون (1946)، خوان آلونفوس (1954) ، آراکیستین (1962) ، میگل آنخل (1976)،  آگوستین (1983) ، کاسیاس (2008) هر کدام یک بار.

کیلور تا به این جا عملکرد خوبی داشته است. او در هفت بازی خود در این فصل فقط یک گل خورده است.رئال مادرید بنیتز بهترین آمار دفاعی در لالیگا را از فصل 98-1997 تا کنون دارد. در آن زمان کانیزارس دروازه بان رئال بود و  رئالی ها در شش بازی یک گل خوردند.  روند خوب کانیزارس در هفته نهم در مقابل بارسا پاره شد چرا که رئال با نتیجه سه بر دو شکست خورد. در آن سال تونی از اسپانیول زامورا را برد و رئال فصل را به عنوان تیم چهارم تمام کرد.

کیلور در تابستان گذشته به عنوان دروازه بان ذخیره کاسیاس به رئال آمد. او فصل گذشته فقط یازده بازی داشت. این دروازه بان تا کنون در عمرش در چمپیونزلیگ گل نخورده است. اولین باز یچمپیونزلیگی او مقابل بازل در فصل گذشته بود که خوش درخشید و پنج توپگیری داشت.  حالا او در فصل جدید دروازه بان فیکس رئال است. او چهارشنبه در سوئد چهارمین بازی چمپیونزلیگی خود را در سوئد مقابل مالمو خواهد داشت که هنوز در این تورنمنت گل نخورده چرا که مقابل شاختار و لودگورتس هم کلین شیت کرده است.

 

این توپ چطوری گل نشد!!!!!!!!!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 7 مهر 1394 | 10:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.