رئال مادرید 0-0 مالاگا؛ بی دقتی صدر جدول را از مادرید گرفت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 0-0 مالاگا؛ بی دقتی صدر جدول را از مادرید گرفت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 0-0 مالاگا؛ بی دقتی صدر جدول را از مادرید گرفت

گـزارش بازی

دو تیم قعرنشین و صدرنشین لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و شاگردان بنیتز بازی را هجومی آغاز کرده و در دقیقه '6 نفوذ عالی مارسلو به محوطه جریمه و پاس تند و تیز او به دهانه دروازه، با شوت سر ضرب رونالدو همراه شد که توپ به بالای دروازه رفت.

در ادامه بازی با افت فاحشی همراه شد که اکثر دقایق در میانه میدان و با اشتباهات متعدد بازیکنان دو تیم دنبال می شد تا اینکه در دقیقه '32 حرکت خسه از سمت چپ و ضربه زمینی این بازیکن با واکنش خوب کامنی راهی کرنر شد. بلافاصله کرنر ارسالی کروس در تیر دوم با شوت سر ضرب دیگری از خسه همراه شد که بار دیگر کامنی واکنش نشان داد. دقیقه '35 کارواخال به زیبایی در میانه میدان توپ ربایی کرد و ضد حمله ای سریع را تشکیل داد که در نهایت ضربه پای چپ رونالدو را کامنی برگشت داد. در دقیقه '45 روی ارسال مارسلو و معدود اشتباه کامنی در خروج، ضربه ایسکو با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

با آغاز نیمه دوم، بازی از سوی هر دو تیم سریع تر دنبال می شد و خیلی زود در دقیقه '47 فرار و ارسال کارواخال از سمت راست، با ضربه والی تماشایی رونالدو همراه شد که آنگلری توپ را از روی خط دروازه برگشت داد و بلافاصله در سمت دیگر زمین ناواس با یک فوق واکنش مانع از گل شدن ضربه ایستگاهی رسیو شد. رئال مادرید رفته رفته شدیداً بر بازی حاکم شد و فشار حملات خود را افزایش داد و چند فرصت عالی با واکنش های کامنی و بی دقتی بازیکنان میزبان از دست رفت. در دقیقه '60 نیز متئو کواچیچ به جای خسه که دچار مصدومیت شد، به میدان آمد.

رئال مادرید شدیداً مالاگا را تحت فشار حملات خود قرار داده بود و میهمان با تمام نفرات مشغول دفاع کردن بود اما فرصت های ایده آل گلزنی یکی پس از دیگری توسط شاگردان بنیتز تیم هدر می رفت. در دقیقه '70 نزدیک بود چیزی که مادریدی ها از آن می ترسیدند، اتفاق بیفتد اما ضربه خطرناک آمرابات در داخل محوطه با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '75 بعد از اینکه ضربه بنزما توسط کامنی برگشت داده شد، شوت پای چپ ایسکو در حالیکه به نظر می رسید از خط عبور کرده توسط مدافع مالاگا برگشت داده شد و بلافاصله در میانه میدان آمرابات با ضربه آرنج به صورت مارسلو ضربه زده و مستقیماً از بازی اخراج شد.

رئال مادرید در ادامه نیز فرصت های خوبی داشت اما در خانه موفق به گلزنی مقابل تیمی دفاعی نشد تا با از دست دادن دو امتیاز حساس، صدر جدول را نیز به بارسلونا واگذار کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 5 مهر 1394 | 9:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.