بنیتز: باید دقایق پایانی بازی را بهتر مدیریت کنیم؛ مصدومیت خسه جدی نیست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: باید دقایق پایانی بازی را بهتر مدیریت کنیم؛ مصدومیت خسه جدی نیست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: باید دقایق پایانی بازی را بهتر مدیریت کنیم؛ مصدومیت خسه جدی نیست

رافا بنیتز سرمربی تیم رئال مادرید بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل مالاگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- به گزارش AS، رئال مادرید با دومین تساوی بدون گل خود در این فصل، 14 امتیازی شد و به رده سوم سقوط کرد.

چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد. ممکن است در اکثر دقایق بازی مسلط باشید، فرصت هایی داشته باشید و از آنها استفاده نکنید و با مساوی به کار خود پایان دهید. ما موقعیت های کافی برای کسب سه امتیاز را داشتیم. وقتی تیمی در نیمه زمین خودی مثل مالاگا در نیمه دوم عقب می کشد، پیدا کردن فضا سخت تر می شود اما حتی با این وجود هم موفق به خلق موقعیت های زیادی شدیم. این به کنار، ما باید در کنترل اضطراب خود بهتر عمل کنیم. این یعنی اگر یک اشتباه مرتکب شویم، آنها می توانند ما را مجازات کنند. ما ایده ای داریم که آنها سعی خواهند کرد در ضدحملات به ما ضربه بزنند، اما این نکته در لحظات رو به پایان مسابقه برجسته تر می شود. تیمی که همیشه به طور مداوم حمله می کند، در خطر گرفتار شدن است. باید مطمئن شویم که در این جنبه از بازی خود به خوبی پوشش دهیم.

وی در مورد کامنی، دروزاه بان مالاگا گفت:

هنگامی که دروازه بان حریف بهترین بازیکن میدان می شود، نشان می دهد که شما خوب کار کرده اید چون آنها برای نجات خود به او متکی شده اند.

به نظر شما توپ از روی خط برگشت داده شد یا گل شده بود؟

من آن صحنه را ندیدم بنابراین نمی توانم چیزی بگویم. در گذشته در بازی ها از داوران چهارم استفاده می شد و در چنین مواردی تکنولوژی خط دروازه نیز می تواند کمک کند.

- خسه:

او دچار گرفتگی عضله شد. این چیزی است که ما فکر می کنیم و جدی به نظر نمی رسد.

- تعویض ها:

ما بازی را تحت سلطه خود در آورده بودیم و نمی خواستیم که بازیکنان بیشتری را در وسط زمین به کار بگیریم. به میدان فرستادن بازیکنی دیگر ممکن بود انرژی مضاعفی تزریق کند اما این چیزی نبود که ما نیاز داشتیم - ما به فشار نیاز داشتیم و بازیکنان خط میانی در این زمینه خوب کار می کردند.

- تساوی بدون گل در مقابل اسپورتینگ خیخون و مالاگا:

من این را دوست ندارم اما در هر دو دیدار ما شوت های زیادی به سمت دروازه داشتیم. باید موقعیت های بیشتری خلق کنیم و دقایق پایانی بازی را بهتر مدیریت کنیم، به طوریکه بتوانیم فرصتی برای تغییر روند بازی ایجاد کنیم.

در نهایت او راجع به مسی نیز گفت:

من واقعاً نمی توانم در مورد مصدومیت او اظهار نظر کنم، چون از جزئیات آن با خبر نیستم. او از بازیکنان ما نیست و تنها مصدومیت بازیکنان خودمان من را نگران می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 5 مهر 1394 | 9:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.