رئال مادرید 5-0 اتلتیک بیلبائو////هت تریکی دیگر از ماشین گلزنی مادریدی ها

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 5-0 اتلتیک بیلبائو////هت تریکی دیگر از ماشین گلزنی مادریدی ها

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 5-0 اتلتیک بیلبائو////هت تریکی دیگر از ماشین گلزنی مادریدی ها

طرفداری- تیم رئال مادرید از هفته هفتم رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیک بیلبائو بحران زده بود که در نهایت با هت تریک اعجوبه پرتغالی خود موفق به کسب پیروزی 5-0 و رسیدن به رده چهارم جدول شد.

در نیمه اول، شاگردان والورده که با هدف خروج از بحران قدم به برنابئو گذاشته بودند، خیلی زود دروازه خود را همان ابتدای کار باز شده دیدند و بعد از آن نیز تیم میزبان به طور کامل حاکمیت خود بر بازی را نشان داد و بعد از حملات متعدد سرانجام در آخرین دقایق نیمه نخست نیز به گل دوم رسیده و خیال خود را راحت کرد.

رئال مادرید در نیمه دوم نیز عملکردی فوق العاده و بی نقص از خود به نمایش گذاشت و بحران در تیم والورده به وضوح مشاهده شد، چرا که زیر فشار بی امان و تمامی ناپذیر مادریدی ها حرفی برای گفتن نداشتند و با این شکست سنگین و سقوط به رده 19 جدول، می توان انتظارات تغییر در کادر فنی این تیم را طی روزهای آینده داشت.


لحظات حساس بازی:

دقیقه 2 (1-0): حرکت کارواخال از سمت راست و پاس او به بیل با ارسال پای راست این بازیکن به روی دروازه همراه شد تا کریستیانو رونالدو با ضربه سر خود خیلی زود تیمش را پیش بیاندازد.

  دقیقه 7: ضد حمله رئال مادرید روی پاس خامس به رونالدو، با حرکت این بازیکن از سمت چپ همراه شد و ضربه زمینی او پس از ورود به محوطه جریمه با واکنش ایرایزور راهی کرنر شد.

  دقیقه 18: همکاری رونالدو و بیل با پاس ستاره ولزی به دهانه دروازه همراه شد اما توپ از مقابل پای کریم بنزما عبور کرد و وی موفق به گشودن دروازه مقابل خود نشد.

  دقیقه 23: شوت پای چپ سوسائتا از پشت محوطه جریمه با واکنش عالی کاسیاس از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاده شد.

  دقیقه 40: همکاری بازیکنان رئال مادرید پشت محوطه بیلبائو در نهایت به رونالدو رسید اما ضربه این بازیکن در موقعیت تک به تک با خروج و واکنش ایرایزوز به کرنر فرستاده شد.

  دقیقه 41 (2-0): ارسال کرنر مودریچ از سمت راست با ضربه سر بنزما به گوشه بالای دروازه بیلبائو رفت.

  دقیقه 46: کارلو آنچلوتی در آغاز نیمه دوم رافائل واران را به جای سرخیو راموس که یک کارت زرد هم داشت به میدان فرستاد.

  دقیقه 50: ضد حمله سریع رئال مادرید و پاس در عمق رونالدو برای بیل، این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار می داد اما او با ضربه ای بسیار بد توپ را به آسمان فرستاد.

  دقیقه 55 (3-0): فرار بیل از سمت راست روی پاس در عمق بنزما و پاس این بازیکن به دهانه دروازه توسط کریستیانو رونالدو به تور رسید تا ستاره پرتغالی 12مین گل خود را نیز به ثمر برساند.

 

  دقیقه 57: همکاری عالی بازیکنان رئال مادرید در گوشه محوطه بیلبائو و مثلثی که بنزما، خامس و بیل ساختند اما در نهایت ضربه بازیکن ولزی دقت لازم را نداشت تا توپ با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون برود.

  دقیقه 58: ارسال سوسائتا به روی دروازه رئال مادرید با ضربه سر ایبای گومز همراه شد که ایکر کاسیاس با واکنشی خوب مانع از باز شدن دروازه شد.

  دقیقه 60: حرکت رونالدو از سمت راست و ورود به محوطه جریمه و پاسی که برای بیل مهیا کرد اما شوت محکم این بازیکن با واکنش دروازه بان راهی کرنر شد.

  دقیقه 70 (4-0): روی پاس در عمق عالی مودریچ، رونالدو به سمت دروازه بیلبائو حرکت کرد و در حالیکه فرصت هت تریک داشت، بنزما را صاحب موقعیت کرد تا اختلاف به چهار گل برسد.

  دقیقه 77: ارسال خوب کارواخال با ضربه سر عالی رونالدو همراه شد اما ایرایزوز نیز با واکنشی زیبا مانع از هت تریک این بازیکن شد.

  دقیقه 80: یک و دوی رونالدو و بیل داخل محوطه بیلبائو و ضربه ستاره ولزی از زاویه تقریباً بسته باز هم با واکنشی عالی از ایرایزوز به گل تبدیل نشد.

  دقیقه 89 (5-0): کریستیانو رونالدو هت تریک کرد؛ ارسال ایسکو به داخل محوطه جریمه با ضربه ناقص په په همراه شد و توپ در میانه راه به بدن رونالدو برخورد کرد و به طور اتفاقی وارد دروازه بیلبائو شد تا وی به رکورد دی استفانو نیز برسد.


آمار و ارقام بازی:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 مهر 1393 | 9:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.