بنیتز: تعویض رونالدو؟ بازیکنی که گل می زند باید بازی کند؛ کادر فنی خوبی دارم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: تعویض رونالدو؟ بازیکنی که گل می زند باید بازی کند؛ کادر فنی خوبی دارم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: تعویض رونالدو؟ بازیکنی که گل می زند باید بازی کند؛ کادر فنی خوبی دارم

بنیتز: تعویض رونالدو؟ بازیکنی که گل می زند باید بازی کند؛ کادر فنی خوبی دارم

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/328cb009-bbb2-3f4a-85d3-160334760589.jpg
به گزارش AS، او در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

- رافائل واران:

وقتی بازیکنی مثل واران خوب کار می کند، به خاطر تلاشی است که پیشتر انجام داده است. من واقعاً کادر فنی خوبی دارم، فیزیوتراپ ها و سایرین با او کار می کنند، و به استعداد و پتانسیل او می افزایند. آنها واقعاً خوب کار می کنند چون در تیمی هستند که توقعات از بازیکنان بسیار بالاست.

- په په و راموس:

بازیکنانی که به دلیل مصدومیت دور از میادین بودند، در حال پیشرفت هستند. په په بازی مقابل بیلبائو را با مصدومیت جزئی به پایان رساند و ما وضعیت او را آنالیز می کنیم. او از لیست خارج نشده اما بررسی می کنیم که آیا ریسک کردن ارزش دارد یا نه. راموس در حال بهبودی است اما برای این مسابقه آماده نخواهد بود.

- صدرنشینی در لیگ بعد از 7 ماه:

آمار و ارقام خوب هستند، اما مسابقه در پیچ اول تمام نمی شود. اگر اکنون همه چیز را صرف به دست آوردن آمار و ارقام خوب کنیم، اشتباه خواهیم کرد. ادامه دادن با اعداد و ارقام خوب تا پایان فصل و با شانس قهرمانی در تمام رقابت ها حیاتی است. این تنها آغاز کار است، باید به همین ترتیب ادامه دهیم.

- کریستیانو و هدف گلزنی:

من هدفی برای او تعیین نکرده ام. می دانم که گل های زیادی به ثمر خواهد رساند. نکته خوب این است که اگر او گل نزند، کریم، خسه یا ایسکو این کار را خواهند کرد.

- چرخش کریستیانو:

مهمترین بازیکن در تیم کسی است که گل ها را به ثمر می رساند. به همین دلیل سعی می کنم که او را در میدان حفظ کنم. به همین دلیل است که او حضور زیادی در زمین دارد. همانطور که او خیلی خوب است،  دوست دارم که گلزنی او را ببینم.

- وقتی که عصبانی هستید، پشت خود را بر می گردانید...

در ایتالیا من برنامه ها را از اسپانیا تماشا می کردم و دیده ام که لب خوانانی دارید. حالا می دانم که مرا زیر نظر دارید و در داخل عصبانی می شوم تا نتوانید ببینید.

- استفاده از چهار سیستم متفاوت:

وقتی در ایتالیا بودم گفتم که سیستم 1-3-2-4 را تغییر نخواهم داد. آنجا آنها گفتند که این خیلی تهاجمی است و اینجا بسیار تدافعی است. من بازی فصل گذشته مقابل اتلتیک بیلبائو را تماشا کردم و تصمیم گرفتم که می توانم از سیستم 3-3-4 استفاده کنم و با جلو رفتن بازی آن را تنظیم کردم. گاهی اوقات این مشکلات را برطرف می کند. در پیش فصل ما زمان زیادی را صرف کار های تاکتیکی کردیم. حالا در طول فصل زمان کمتری صرف می کنیم، چون باید سخت کار کنیم. در مادرید من کمتر از ناپولی روی مسائل تاکتیکی کار می کنم، و این به خاطر طبیعت بازیکنان است.

- نگاهی فراتر از دیدار شنبه شب:

من بازی به بازی پیش خواهم رفت. دیدیم که مقابل گرانادا چه اتفاقی رخ داد. به همین دلیل است که تنها روی بازی مقابل مالاگا تمرکز کرده ام.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 مهر 1394 | 8:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.