اتلتیک بیلبائو 1-2 رئال مادرید؛ درخشش بنزما، صدر جدول را به ارمغان آورد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اتلتیک بیلبائو 1-2 رئال مادرید؛ درخشش بنزما، صدر جدول را به ارمغان آورد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اتلتیک بیلبائو 1-2 رئال مادرید؛ درخشش بنزما، صدر جدول را به ارمغان آورد

گزارش بازی

طرفداری- تیم میهمان از ابتدای بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت و موقعیت ها برای این تیم بود. البته بیلبائو نیز حریف خطرناکی برای رئالی ها بود و موقعیتا هایی ایجاد کرد که یکی از مهم ترین آن ها، در دقیقه 7 بود که واران به خوبی توپ را از منطقه خطر دور کرد.

در ادامه رئال بر بازی تسلط یافت و در دقیقه 19، روی یک اشتباه از ایرایزوز و پاس بد او به مدافع تیمش، کریم بنزما توپ را قطع کرده و توانست اولین گل رئالی ها را به ثمر برساند.

پس از گل، رئالی ها کار را بهتر دنبال کردند و موقعیت های زیادی پدید  آوردند که یکی از این موقعیت ها در اختیار کواچیچ بود اما این بازیکن نتوانست از آن بهره کافی ببرد تا نیمه نخست این دیدار، با همان یک گل به سود رئال مادرید به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی رفته رفته به سود بیلبائو شد و این تیم بر بازی تسلط یافت تا در دقیقه 68، بعد از موقعیت عالی ادروئیز در دو دقیقه قبل که از دست رفت، روی یک سانتر عالی از سوسوئتا، این سابین مارینو بود که بازی را با یک ضربه عالی به تساوی کشید. اما این پایان کار نبود و رئال فشار خود را دوباره بیشتر کرد تا در دقیقه 70، این کریم بنزما باشد که باز هم به گل می رسد. روی یک پاس عالی از ایسکو، بنزما توانست رئال را به گل دوم برساند تا کار 2 بر 1 شود.

در ادامه تلاش های دو تیم و به ویژه رئال ثمری نداشت و این دیدار پایان با همان نتیجه 2 بر 1 تمام شده و رئال با 13 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به سلتا، به صدرجدول لالیگا رفت و بیلبائو نیز در رده شانزدهم جای گرفت. 

ترکیب دو تیم و آمار این بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 مهر 1394 | 9:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.