پیکه: از اظهارات خود در مورد رئال مادرید پشیمان نیستم و معذرت خواهی نخواهم کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پیکه: از اظهارات خود در مورد رئال مادرید پشیمان نیستم و معذرت خواهی نخواهم کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پیکه: از اظهارات خود در مورد رئال مادرید پشیمان نیستم و معذرت خواهی نخواهم کرد

طـرفداری- به گزارش Football-espana، این مدافع در جشن قهرمانی بارسلونا به شکل طعنه آمیزی از کوین رولدان تشکر کرد - خواننده ای که در جشن تولد 30 سالگی کریستیانو رونالدو در فوریه گذشته حضور داشت - و بعد از آن نیز با الفاظی زشت مادریدی ها را مورد خطاب قرار داده بود.

وی کنفرانس مطبوعاتی خود را اینطور آغاز کرد:

برای مثال، رابطه من با ایکر عالی است و او در روز تولد پسر دومم برای من و شکیرا گل فرستاد. من تلفنی با او صحبت کرده و تشکر کردم. روز بعد آنها در کالدرون باید با اتلتیکو بازی می کردند، و من به او گفتم که امیدوارم آنها چهار گل به ثمر برسانند، اما امیدوارم مقصر آنها تو نباشی! و این اتفاق افتاد! ترکیب تیم ملی اسپانیا بهتر از هر زمان دیگری است. هیچ اتفاقی در رختکن رخ نداده است، و این دیگران هستند که می خواهند همه چیز را پیچیده کنند. هر کاری که در توانم باشد انجام خواهم داد تا به این شرایط غلبه کنم اما مردم آزاد هستند تا احساسات خود را بیان کنند.

در کل از اظهارات خود پشیمان نیستم، من این کار را 1,000 بار دیگر تکرار خواهم کرد چون دوست دارم. همیشه می خواهم رئال مادرید شکست بخورد و این یک رقابت ورزشی است که همیشه در اسپانیا وجود داشته است. من باشگاهم را دوست دارم و معذرت خواهی نخواهم کرد. واقعاً این سوت ها روی من تأثیری ندارد، آنها سال هاست که این کار را می کنند، من تنها نگران مربی هستم، و می دانم که او چنین شرایطی را دوست ندارد. در تیم ملی اسپانیا باید به عنوان واحدی متحد به میدان برویم. اگر دعوت شوم، به خاطر اسپانیا است و برای اینکه باید به کشورم کمک کنم تا فاتح عناوین قهرمانی شود.

رابطه من با سرخیو راموس در بهترین حالت خود قرار دارد. در ابتدا رابطه ما سرد بود. روز قبل از بازی با مقدونیه 10 یا 12 نفر از ما در یک اتاق بودند، برای مثال، در آخرین کنفرانس مطبوعاتی 11 نفر از ما به عنوان سنت در اتاق ایکر بودیم. من و راموس در مورد مسائل بسیاری صحبت کرده ایم و او قبل از دیدار مقابل مقدونیه از من حمایت کرد. بعد از مسابقه در میکسد زون هرچه بخواهید خواهید گفت تا سریع رد شوید. من خیلی با او راحت هستم و در خط دفاعی با هم بازی می کنیم.

همیشه نهایت تعهد را به تیم ملی اسپانیا داشته ام. همانطور که به خاطر رقابت میان بارسا-مادرید، موضع خود را تغییر نخواهم داد. احساس فوق العاده ای دارم. در طول این دو مسابقه از لحاظ ورزشی حس خوبی داشتم، نه بیشتر. من بسیار مثبت هستم و همه شما این را می دانید. من یک مرد خوشحال هستم و دیروز برای چیدن قارچ رفته بودم. در فرم خوبی هستم. دو بازی از محرومیت من سپری شده و باید دید که آیا درخواست تجدید نظر آن را کوتاه می کند یا نه، و بعد از آن ادامه خواهیم داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 10:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.