پرز: در ژانویه دخیا را جذب نخواهیم کرد؛ من هم باید روزی کنار بروم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز: در ژانویه دخیا را جذب نخواهیم کرد؛ من هم باید روزی کنار بروم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز: در ژانویه دخیا را جذب نخواهیم کرد؛ من هم باید روزی کنار بروم

فلورنتینو پرز تأکید کرد که رئال مادرید در ماه ژانویه دوباره برای مذاکره با منچستر یونایتد بر سر داوید دخیا بازنخواهد گشت.

طـرفداری- در ادامه قسمت سوم مصاحبه رئیس باشگاه رئال مادرید با Cadena COPE را می خوانیم:

مادرید کاری که باید را انجام داد. ما هر کاری که ممکن بود برای آمدن دخیا به اینجا انجام دادیم. او با عدم تمدید قرارداد با یونایتد بهترین تلاش خود را کرد و ما احساس کردیم که لازم است برای جذب او تلاش کنیم تا او احساس تنهایی نکند. در نهایت، ما زمانی نداشتیم چون منچستر یونایتد تجربه ای برای مذاکرات در روز آخر نقل و انتقالات ندارد، مثل اتفاقی که برای کوئنترائو نیز رخ داد. این درست است که بگوییم در ماه ژانویه او را به خدمت نخواهیم گرفت.

به نوعی توافق شده بود که اگر یونایتد به ما فرصت مذاکره بدهد، کیلور به جمع آنها ملحق خواهد شد. دخیا برای مراقبت از خود باید هرکاری که بهتر است انجام دهد. ما به اینکه فصل آینده چه اتفاقی خواهد افتاد فکر نمی کنیم، اما سه دروازه بان بزرگ داریم. نمی دانیم در سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. او باید کاری که لازم است را انجام دهد. هنگامی که این معامله بهم خورد، من برای صحبت با ناواس پیش او رفتم. من هیچ معذرت خواهی به او بدهکار نیستم. اگر کیلور نمی خواست که جدا شود، او را در معامله انتقال دخیا وارد نمی کردیم.

من در مورد بدشانسی و اتفاقی که رخ داد به او گفتم و اینکه او پدیده است. او، کیکو کاسیا و روبن یانیز هم دروازه بان های بزرگی هستند.

رئال مادرید قدرتمند ترین باشگاه دنیاست و روزنامه نگاران قدرت را دوست ندارند. هیچ شکی ندارم که قدرت ما باعث می شود تا آنها باشگاه را مورد هدف اخبار بد قرار دهند. رسانه های ورزشی روزانه ای هستند که غرق در حمله به من و در نتیجه رئال مادرید هستند. انتخاباتی خواهد بود و روزی من هم باید کنار بروم. من تا ابد رئیس باشگاه نخواهم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 10:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.