پرز: پاریسن ژرمن برای خرید رونالدو باید 1 میلیارد یورو بپردازد؛ هو شدن پیکه اشتباه است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز: پاریسن ژرمن برای خرید رونالدو باید 1 میلیارد یورو بپردازد؛ هو شدن پیکه اشتباه است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز: پاریسن ژرمن برای خرید رونالدو باید 1 میلیارد یورو بپردازد؛ هو شدن پیکه اشتباه است

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به طور واضح اعلام کرد که پاریسن ژرمن تنها با پرداخت رقم 1 میلیارد یورویی آزاد سازی کریستیانو رونالدو می تواند او را به خدمت بگیرد.

طـرفداری- بنا به گزارش ها، باشگاه فرانسوی در تابستان امسال دو بار برای خرید ستاره شماره 7. مادریدی ها تلاش کرده است، اما رئیس باشگاه رئال مادرید در مصاحبه اخیر خود با Cadena COPE اظهار داشت:

رونالدو اینجا قرارداد دارد و در آینده هم می خواهیم که او با ما بماند اما در زندگی هیچ چیز قطعی نیست. امروز، برای رئال مادرید غیرممکن است که بدون کریستیانو رونالدو باشد. او بهترین و نمادین ترین بازیکن دنیاست. اگر پی اس جی او را می خواهد، برای آنها بسیار آسان است که رقم آزاد سازی 1 میلیارد یورویی را بپردازند و او را بگیرند. می توانم بازگشت رونالدو برای نبرد بر سر توپ طلای 2015 را ببینم، و گرت بیل، بنزما و هامس رودریگز هم دنبال او خواهند بود. ما همه آنها را دوست داریم.

در ادامه وی راجع به مسائل مختلفی از جمله تأثیر بنیتز در لوس بلانکوس، نقش او در انتقال کاسیاس به پورتو، بازگشت احتمالی ژوزه مورینیو، موضوع تمدید قرارداد راموس، گمانه زنی ها در مورد بیل، خرید مهاجمی دیگر و تأثیر خورخه مندس در انتخابات ریاست باشگاه صحبت کرد.

همه اشتباه می کنند، اما هو شدن پیکه درست به نظر نمی رسد، به خصوص هنگامی که او نماینده کشورمان است. پیکه، پیکه است اما سوت ها اشتباه هستند.

ما تیمی فوق العاده و مربی بزرگی داریم. ما به شکلی عالی ترکیب خود را تقویت کرده ایم. من نمی خواستم ایکر را بفروشم. اگر به عهده من بود، او دوران بازی اش را در مادرید به پایان می رساند. او گفت که می خواهد جدا شود اما دو سال آخر خود را تحت فشار زیادی سپری کرد. او قید دو سال آخر قراردادش را زد و جدا شد. هنگامی که بازیکنان خودی هو می شوند، درک نمی کنم. من از تمام نمایش های کاسیاس دفاع کرده ام.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.