مدیر برنامه های بیل: امیدوارم او در رئال مادرید بازنشسته شود؛ هدف گرت توپ طلا است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مدیر برنامه های بیل: امیدوارم او در رئال مادرید بازنشسته شود؛ هدف گرت توپ طلا است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مدیر برنامه های بیل: امیدوارم او در رئال مادرید بازنشسته شود؛ هدف گرت توپ طلا است

طبق گفته مدیر برنامه های گرت بیل، این بازیکن هرگز در نقل و انتقالات نزدیک منچستر یونایتد نشده است و به حدی در رئال مادرید خوشحال است که امکان بازنشستگی در این تیم نیز وجود دارد.

طـرفداری- به گزارش Goal، هنگامی که Soccerex از جاناتان بارنت سؤال کرد که آیا احتمال انتقال بازیکن سابق تاتنهام به یونایتد وجود داشته است، وی گفت:

این گزارش ها کاملاً بی ارزش بودند. گرت بیل هیچوقت نگفته که قصد جدایی از رئال مادرید را دارد و مادرید هم همواره رضایت خود از داشتن بیل را ابراز کرده است. رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست، چرا او بخواهد که جدا شود؟ این معنایی ندارد. او به هیچ وجه در آستانه جدایی نبوده است. من احتمال بازگشت به لیگ برتر را رد نمی کنم، اما او برای چند سال دیگر هم با رئال مادرید قرارداد دارد و امیدوارم که برای باقی دوران حرفه ای خود نیز آنجا بماند.

او عاشق آنجاست و همه چیز برای او خوب پیش می رود. من به اینکه چگونه کمک کردیم تا او در آنجا جا بیفتد، افتخار می کنم. این خیلی خوب جواب داده است. مراقب همه چیز او هستیم.

بارنت همچنین معتقد است که بیل در سطح کریستیانو رونالدو قرار دارد:

فکر می کنم تا دو یا سه سال دیگر او به عنوان بهترین بازیکن دنیا شناخته خواهد شد. او می خواهد برنده توپ طلا شود و فکر می کنم شانس زیادی دارد. او برای رقابت با رونالدو آنجا نیست، اما در زمینه دستاورد های آنها در باشگاه، در حال حاضر تقریباً برابر هستند. رونالدو 10 سال است که در رئال مادرید بازی می کند و تنها دو سال و نیم از زمان انتقال گرت می گذرد. آنچه برای گرت مهم است، دستاورد های باشگاه می باشد و اگر اینطور شود، او نیز به خواسته خود، یعنی توپ طلا خواهد رسید.

کریستیانو رونالدو و مسی به اواخر دوران بازی خود نزدیک می شوند. در اسپانیا بند هایی وجود دارند که در اعلام می کنند برای شکستن قرارداد چقدر باید پرداخت کنید، بنابراین در حال حاضر او با ارزش ترین بازیکن است و قبل از اینکه کسی این رکورد را بشکند، برای مدتی باقی خواهد ماند.

در نهایت بارنت راجع به موضوع انتقال داوید دخیا به رئال مادرید صحبت کرد و گفت:

این یک گند کاری کامل بود. فکر نمی کنم هیچ طرح ماکیاولی [دسیسه] وجود داشته باشد، فقط فکر می کنم یک نفر اشتباه احمقانه ای کرده است. این دخیا است که رنج می کشد. نمی دانم چه کسی را باید سرزنش کرد اما قطعاً آن یک نفر بازیکن نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.