پاسخ منچستریونایتد به اظهارت امروز پرز: اشتباه خودتان را به گردن ما نیندازید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پاسخ منچستریونایتد به اظهارت امروز پرز: اشتباه خودتان را به گردن ما نیندازید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پاسخ منچستریونایتد به اظهارت امروز پرز: اشتباه خودتان را به گردن ما نیندازید

در ادامه جنگ لفظی بین 2 باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد، بیانیه تندی از سوی یونایتد منتشر شده است که به اظهارات امروز فلورنتینو پرز درباره بی تجربه بودن سران منچستریونایتد در نقل و انتقالات جواب می دهد.

طرفداری- به گزارش سایت Sky Sports، پس از اینکه فلورنتینو پرز در مصاحبه جدیدش از بی تجربه بودن سران منچستریونایتد در نقل و انتقالات صحبت کرد و دلیل عدم انتقال ده داوید ده خیا به رئال مادرید را دیرکرد مسئولان منچستریونایتد در پاسخ دهی به متن پیش نویس قرارداد دانست، بیانیه تندی از سوی این باشگاه انگلیسی در قبال صحبت های امروز مدیرعامل رئال مادرید منتشر شده است. یونایتد در این بیانیه تأکید کرده است که قبل از نیمه شب مدارک این انتقال راثبت کرده و برای رئال مادرید فرستاده است و عدم نهایی شدن این انتقال بر عهده رئال می باشد. در بیانیه جدید منچستریونایتد آمده است:

واقعیت ها، خودهمه چیز را می گویند و اتحادیه فوتبال انگلستان آماده است تا در زمینه فرستاده شدن به موقع مدارک از ما حمایت کند. به نظر می رسد که رئال قصد دارد تا توجه معطوف به دستپاچگی خودش در این تابستان را به سمت دیگری بکشاند. همه ما می خواهیم که دیگران را متهم کنیم، اما هنگامی که شما اجازه می دهید توپ از درون دستتان لیز خورده و به تور دروازه بچسبد، در نهایت این خودتان هستید که باید مسئولیت آن را بر عهده بگیرید.

گفتنیست صبح امروز مصاحبه ای از فلورنتینو پرز منتشر شد که در آن از بی تجربگی سران منچستریونایتد در امور نقل و انتقالات صحبت شده بود و برای نمونه به انتقال نافرجام فابیو کوئنترائو به اولدترافورد در سال 2013 و انتقال سخت آندر هررا به منچستریونایتد در سال گذشته اشاره شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394 | 10:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.