مصاحبه مفصل پرز: منچستر یونایتد بی تجربه است؛ نمی توانستیم دخیا را تنها رها کنیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مصاحبه مفصل پرز: منچستر یونایتد بی تجربه است؛ نمی توانستیم دخیا را تنها رها کنیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مصاحبه مفصل پرز: منچستر یونایتد بی تجربه است؛ نمی توانستیم دخیا را تنها رها کنیم

طـرفداری- بیشتر صحبت های این برنامه به تلاش نافرجام رئال مادرید برای خرید داوید دخیا مربوط می شد که در ادامه می خوانیم.

- آیا اعضای باشگاه رئال مادرید از آنچه که در واقع در مسئله انتقال دخیا پیش آمد، مطلع شده اند؟

ما به آنها گفته ایم. ما بیانیه ای صادر کردیم و اتفاقاتی که افتاده بود را اطلاع دادیم. در آخرین روز نقل و انتقالات، 12 ساعت قبل از اینکه پنجره بسته شود، منچستر یونایتد از طریق خورخه مندس به ما گفت که آماده شروع مذاکرات هستند. خوزه آنخل سانچز با منچستر یونایتد تماس گرفت و توافق در عرض نیم ساعت حاصل شد. ما قرارداد ها را تنظیم کردیم و برای آنها فرستادیم. هیچکس مذاکره نکرده بود. منچستر می دانست چون بازیکن نمی خواست قرارداد خود را با آنها تمدید کند. این مسئله ورزشی نبود، فقط خود بازیکن اعلام کرده بود که می خواهد به خانه اش اسپانیا بازگردد.

- چرا تا آخرین روز نقل و انتقالات صبر کردید؟

ما با کسی که نمی خواهد با ما صحبت کند، حرف نمی زنیم. اگر آنها به ما می گفتند که هیچ امکانی برای معامله وجود ندارد... منچستر به ما گفت که دخیا فروشی نیست. ما با تمام باشگاه ها رفتاری بسیار محترمانه داشته ایم.

- تحولات روز دوشنبه:

بازیکن تلاش زیادی کرد و ما نمی توانستیم او را تنها رها کنیم. رأس ساعت 13:30، منچستر یونایتد تمام قرارداد ها را در اختیار داشت. تمام چیزی که باقی مانده بود، موافقت بر سر مسائل اقتصادی بود.

- اعداد و ارقام، آیا پیشنهاد شما 20 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو بود؟

هرچه... قرارداد تنظیم شده و فرستاده شد. در آن قرارداد ذکر شده بود که ما چه مبلغی برای دخیا خواهیم پرداخت و یونایتد چقدر باید برای کیلور پرداخت کند. 8 ساعت طول کشید تا آنها قرارداد را بازگردانند. فکر نمی کنم شیطنتی از جانب منچستر یونایتد وجود داشته باشد، من تصور می کنم که آنها کار های زیادی برای انجام دادن داشتند و لازم بود که مسائل دیگر خود را در اولویت قرار دهند. زمان زیادی باقی نمانده بود. من باید حقیقت را بگویم. ساعت های باقی مانده از سوی سیستم تثبیت شده بود. ما ساعت 00:02 وارد سیستم شدیم، و آنها اطلاعات خود را رأس ساعت 00:00 وارد کرده بودند. فیفا این را می داند، و منچستر یونایتد و ما هم می دانیم. نمی خواستیم که این اطلاعات عمومی شود. سیستم در ساعت 23.59.59 بسته می شود. ما باید مدارک خود را به فیفا ارسال کنیم. این بعد از پایان نقل و انتقالات رسید. این مایه تأسف است، اما اتفاقی است که افتاد. نمی خواهم کسی را سرزنش کنم اما نمی توانم درک کنم که چرا آنها به 8 ساعت زمان نیاز داشتند یا چرا می خواستند که مذاکرات 12 ساعت قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات آغاز شود.

- چه چیزی اشتباه پیش رفت؟

اگر باشگاه دیگری جلو بیاید و بگوید که قصد خرید یکی از بازیکنان ما را دارد و ما به آنها بگوییم که بازیکن فروشی نیست، به خاطر این است که واقعاً آنها فروشی نیستند. این چیزی است که یونایتد مرتباً تا 31 آگوست به ما می گفت. می توانستیم به آنها بگوییم که حالا دیگر علاقه مند نیستیم، اما احساس کردیم که موظف به تلاش هستیم، و می دانستیم که کار سختی خواهد بود. فکر نمی کنم هیچ انگیزه پنهانی وجود داشته باشد. اما یونایتد در اینگونه مسائل بی تجربه عمل می کند. سال گذشته چنین اتفاقی برای کوئنترائو و آندر هررا از اتلتیک بیلبائو رخ داد.

- کوئنترائو:

موضوع او دقیقاً شبیه دخیا بود. همان روز، همه چیز مثل اتفاقات دخیا تکرار شد. آنها تیم جدیدی دارند و شاید فاقد تجربه هستند.

- علاقه رئال مادرید به دخیا از چه زمان شروع شد؟

در طول یک سال گذشته ما متوجه شدیم که آینده پست دروازه بانی در رئال مادرید دخیا است، چون او مناسب ترین و شایسته ترین گزینه بود. سپس، کیلور به جمع ما پیوست، و ما از او بسیار راضی بودیم.

- بنیتز چقدر از این موضوع اطلاع دارد؟

او چیزی نمی داند چون ما تا 31 آگوست هیچ احتمالی را بررسی نمی کردیم. ترکیب بسته شده بود.

- آینده داوید دخیا:

حالا دیگر نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. خیلی زود است که بگوییم چه خواهد شد.

- آیا کیلور پیشنهاد منچستر یونایتد را پذیرفته بود؟

کیلور تا قبل از 31 آگوست چیزی نمی دانست چون هیچکس چیزی نمی دانست - تنها مسائلی بود که در روزنامه ها منتشر می شد. او از تمام محبت و علاقه ما برخوردار است. من آن روز با او صحبت کردم. این یک معامله بود و می خواستیم مطمئن شویم که همه از نتیجه کار خوشحال باشند و همینطور هم بود.

- منچستر یونایتد گفت که آنها مایل به کمک بوده اند...

نه این فقط برای حفظ ظاهر بوده است. آنها خیلی دیر کردند اما وقتی که دیدیم منچستر قبل از ظهر با ما تماس گرفته است، تصور کردیم که می توانیم با آنها مذاکره کنیم و ما هم با LFP تماس گرفتیم. ما با رئیس LFP و دبیر کل فیفا صحبت کردیم. اما با توجه به اینکه آنها در دنیای فوتبال کارشناس نیستند، می دانستیم که این غیرممکن است.

- این انتقال به شکل بدی تبدیل شد. که طبیعی نیست...

نقل و انتقالات زیادی برای من خوب پیش رفته است. برخی هم نشده اند. من قبلاً قصد خرید پاتریک ویرا و فرانک ریبری را داشته ام. چیزی که باعث تعجب است، این بود که آنها 12 ساعت قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مذاکرات را شروع کردند. من در گذشته نیز چنین شرایط پر استرسی را سپری کرده ام. نمی توانم اتفاقی که سال گذشته رخ داد را فراموش کنم. به برخی از افراد خود گفتم که 'فکر نمی کنم موفق شویم'. من منچستر یونایتد را از زمان دیوید کنیون، دیوید گیل، الکس فرگوسن... می شناسم.

- روابط رئال مادرید با منچستر یونایتد:

رابطه ما خوب است. من باید روشن کنم که چه اتفاقی افتاده است. برخی از مردم فکر می کنند که ادعای ارسال مدارک در نیمه شب از سوی منچستر یونایتد صحیح نیست؛ ما مدراک برای اثبات اینکه آنها یک ثانیه مانده به نیمه شب کاغذ ها را ارسال کرده اند، داریم - در سیستم ثبت شده است. ساعت 00:00 آنها مدارک خود را به فیفا ارسال کردند؛ ما هم ساعت 00:02 فرستادیم که در آن زمان سیستم بسته شده بود. اما آنچه که قبل از نیمه شب اتفاق افتاده ثبت شده است. در تمام این مدت قرارداد دخیا امضاء شده بود. ما مراسم معارفه را نیز سازماندهی کرده بودیم اما قرار نبود که اتفاقی بیفتد. مشابه همین مسئله در سال های قبل برای کوئنترائو و آندر هررا نیز رخ داد. ما تصور می کردیم که آن تجارب در آینده کمک خواهند کرد، اما به نظر می رسد اینطور نبوده است!

- پیش فصل در استرالیا و معاملات خارجی شما با ACS:

همه این ها به حرکات یک گروه خشونت آمیز در شبکه های اجتماعی وابسته است و من نمی خواهم چنین افرادی پذیرفته شوند. نمی خواهم در مورد این افراد صحبت کنم اما آنها کسانی هستند که در توییتر اعلام کردند من هامس را به خاطر معاملات کاری در کلمبیا و استرالیا به خدمت گرفته ام. من در 70 کشور معاملات کاری دارم و 210,000 کارمند را استخدام کرده ام. این اهمیتی ندارد. آنها سال گذشته هم مشابه همین را گفتند. پیش فصل ها توسط شرکتی به نام Releven سازماندهی می شوند و آنها تصمیم می گیرند که بازی ها کجا برگزار شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394 | 10:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.