پرز: جدایی کاسیاس احساس خوبی بر جای نگذاشت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز: جدایی کاسیاس احساس خوبی بر جای نگذاشت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز: جدایی کاسیاس احساس خوبی بر جای نگذاشت

فلورنتینو پرز همچنین در مورد جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید هم صحبت کرده، که دو نوع مراسم خداحافظی برای او ترتیب داده شد - یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن کاسیاس بدون هیچ نماینده ای از باشگاه حضور داشت و دیگری دو روز بعد هنگامی که تمام عناوین فتح شده توسط او از کمد افتخارات باشگاه به سانتیاگو برنابئو منتقل شد تا کاپیتان خداحافظی مناسبی داشته باشد.

طـرفداری- فلورنتینو در برنامه شب گذشته El Larguero در این مورد توضیح داد:

خداحافظی کاسیاس احساس خوبی بر جای نگذاشت. مردم می گویند که کاسیاس از باشگاه بیرون انداخته شده است. عصر آن روز بعد از مراسم خداحافظی من با او تماس گرفتم و گفتم،  'ایکر این خوب به نظر نمی رسد، بنابراین مراسم خداحافظی او با تمام عناوینی که فتح کرده بود تکرار شد. اما در این مورد صحبت نمی شود؛ آنها می گویند که کاسیاس بیرون انداخته شده است. کاسیاس به مدت دو سال دوران سختی را سپری کرد. من همیشه از او دفاع کرده ام. او گفت که احساس جدا شدن دارد؟ نه. من همیشه از او حمایت کرده ام. داستان کاسیاس به همه ما چیزی برای فکر کردن و تأمل داده است. هو کردن و سوت زدن برای بازیکنان خودی باید متوقف شود. آنهایی که کاسیاس را هو کردند، ما یعنی باشگاه را هو کرده اند.

در نتیجه این وضعیت، کاسیاس به ما گفت، 'کمک کن تا به پورتو بپیوندم'. این یک راه حل و عملکرد خوبی بود. تمام کاری که من کردم، کمک به او بود. و در جواب آنهایی که می گویند چرا هنوز به او پول می دهیم؟ باید بگویم همه کار هایی که انجام می دهیم، به این خاطر است او شایستگی اش را دارد. او به ما گفت که هیچ چیز خاصی نمی خواهد. کاسیاس در مورد دخیا بسیار مثبت فکر می کند و احترام زیادی برای او قائل است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394 | 10:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.