ثبت نام لمپارد، رونالدو، مورینیو و اسمالینگ در کتاب رکوردهای گینس

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ثبت نام لمپارد، رونالدو، مورینیو و اسمالینگ در کتاب رکوردهای گینس

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ثبت نام لمپارد، رونالدو، مورینیو و اسمالینگ در کتاب رکوردهای گینس

طرفداری- به گزارش سایت Sky Sports، فرانک لمپارد اکثر افتخارات مهم فوتبالی را کسب کرده است، اما حالا یک افتخار دیگر را در ویترین افتخارات خود می بیند؛ ثبت شدن نامش در کتاب رکورد های گینس. هافبک جال حاضر نیویورک سیتی با شکستن رکورد اندی کول - مهاجم سابق منچستریونایتد - موفق شد تا به رکورد گلزنی در مقابل بیشترین تیم های لیگ برتری دست یابد.

لمپارد که بهترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی به شمار می رود، در فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی برای منچسترسیتی بازی کرد و موفق شد تا در ابتدای فصل در اولین بازی اش برای تیم جدیدش در مقابل چلسی - باشگاه سابقش - گلزنی کند. تیم تحت هدایت مورینیو، سی و نهمین تیمی در لیگ برتر بود که لمپارد در مقابل آن ها موفق به گلزنی می شد و این موجب می شود که نام لمپارد در روز دهم سپتامبر در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود. لمپارد در این باره گفت:

در لحظه گلزنی، احساس عجیبی داشتم. اما آن گل موجب ثبت شدن این رکورد شد، بنابراین از به ثمر رساندن آن گل خوشحال هستم.

همچنین سرمربی چلسی موفق به ثبت 4 رکورد به نام خود در کتاب گینس شده است. مورینیو با ثبت رکورد بیشترین تعداد امتیاز در یک فصل لیگ برتر (95)، بیشترین تعداد کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در 2 باشگاه مختلف (2)، جوان ترین سرمربی فوتبال که 100 بازی در لیگ قهرمانان را تجربه کرده است (49 سال و 12 روز) و عدم شکست خوردن در بیشترین بازی پیاپی خانگی در لیگ برتر (77 دیدار)، 4 رکورد جدید را به نام خود در کتاب گینس ثبت کرد. مورینیو در این باره گفت:

این اتفاق جالبیست و به عنوان یک کودک، هرگز نمی توانید تصور کنید که روزی نامتان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.


جای تعجبی ندارد که نام کریستیانو رونالدو نیز در گینس ثبت شود. ستاره رئال مادرید بیست و هفت بار در لالیگا هتریک کرده است و موفق شده است تا در این زمینه از آلفردو دی استفانو سبقت بگیرد. رونالدو همچنین 2 رکورد پر طرفدارترین ورزشکار و شخصیت جهان در شبکه های اجتماعی را نیز یدک می کشد. او بیش از 100 میلیون هوادار در فیسبوک و 27 میلیون دنبال کننده در توئیتر دارد.


کریس اسمالینگ نیز موفق شده است تا 2 رکورد جدید را به نام خود در کتاب گینس ثبت کند. اسمالینگ رکورد سریع ترین گل از روی ضربات آزاد به عنوان یک بازیکن تعویضی در لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده است. او در فصل گذشته و در بازی برنلی، پس از اینکه تنها 5 دقیقه و 9 ثانیه از زمان ورودش به زمین می گذشت، موفق به گلزنی شد. او در همان بازی و در همان نیمه باز هم موفق به گلزنی شد تا رکورد بیشترین تعداد گل زده توسط یک مدافع تعویضی در نیمه اول یک بازی را از آن خود کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 شهريور 1394 | 9:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.