هازارد: هدف من این نیست که همانند مسی یا رونالدو شوم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هازارد: هدف من این نیست که همانند مسی یا رونالدو شوم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هازارد: هدف من این نیست که همانند مسی یا رونالدو شوم

وینگر 24 ساله تیم ملی بلژیک، از اعتقادات متفاوتی نسبت به دیگر ستارگان دنیای فوتبال برخوردار است.

طرفداری- به نقل از اسکای اسپورت و به گزارش مجله اسپورت فوت بلژیک، ستاره بلژیکی چلسی می گوید که دنبال مبدل شدن به یک مسی یا رونالدوی جدید نیست. هازارد که فصل قبل در 52 بازی 19 بار برای آبی پوشان لندنی گلزنی کرد، موفق به کسب جایزه بازیکنِ فصل باشگاه چلسی شد.

هازارد که در فصل جدید تا کنون نتوانسته است گلزنی کند، می گوید که انتظار ندارد سالی 50 گل بزند. وی در این خصوص اذعان کرد:

گاهی از خودم می پرسم برای این که همانند مسی یا رونالدو شوم، چه باید بکنم؟ چگونه می توانم 50 تا 60 گل در یک فصل به ثمر برسانم؟ من تلاشم را می کنم اما به خوبی می دانم این یک حقیقت است که من هرگز نمی توانم یک گلزن بالفطره شوم. چنین خاصیتی در من نیست. ذهنیت من به این گونه نیست. بعضی اوقات من بعد این که گلی به ثمر می رسانم، با خود می گویم این کافی است.

این صحبت ها در حالی مطرح می شوند که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در فصل قبل، طی 54 دیدار 61 بار برای تیمش گلزنی کرد. وی همچنین آمار خارق العاده 313 گل در 7 فصل حضورش در اسپانیا را به ثبت رسانده است. لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی دنیای فوتبال نیز در فصل 15-2014 موفق شد تا 58 بار دروازه رقبا را باز کند.

ادن هازارد اما از زمانی که به چلسی ملحق شده است، میانگین کمتر از یک گل به ازای هر سه مسابقه از خود برجای نهاده است و به نظر می رسد از عملکردش راضی است:

من مانند سایر بازیکنان دنبال ثبت رکورد نیستم. اگر موفق شوم در هر فصل حدود 15 تا 20 گل به ثمر برسانم، فوق العاده خواهد بود. من هم اکنون در اوج  زندگی حرفه ای خود هستم اما همچنان به دنبال این هستم تا روز به روز بهتر شوم. من هنوز به بالاترین سطح خود نرسیده ام.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394 | 10:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.