چرا رئال مادريد به داويد دخيا نياز دارد؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چرا رئال مادريد به داويد دخيا نياز دارد؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چرا رئال مادريد به داويد دخيا نياز دارد؟

چرا رئال مادريد به داويد دخيا نياز دارد؟

در حقيقت تيم هاى منچستريونايتد و رئال مادريد سرانجام بر سر معاوضه دروازه بانان خود داويد دخيا و كيلور ناواس به توافق رسيده بودند، اما اين موضوع به دليل برخى ناهماهنگى ها محقق نگرديد.

طرفدارى- شكست انتقال داويد دخيا سنگربان ملى پوش اسپانيايى باشگاه منچستريونايتد به رئال مادريد با شگفتى فراوانى در جهان فوتبال برخوردار بوده و حتى به موضوعى طنز آميز در فضاى مجازى بدل گرديده است. اين سنگربان 24 ساله مى بايست به مهمترين تازه وارد مادريدى ها در اين تابستان دل گردد و حتى سران اين باشگاه تاريخ مراسم معارفه دخيا به عنوان سنگربان جديد رئال مادريد  به هواداران در برنابئو را نيز مشخص نموده بودند. در واقع هنگامى كه فلورنتينو پرز خواهان جذب ستاره اى باشد، به آن دست خواهد يافت و اين موضوع در سال هاى گذشته با جذب ستارگانى نظير زين الدين زيدان، لوئيز فيگو، رونالدو، ديويد بكام، كريستيانو رونادو و گرت بيل به خوبى به اثبا ترسيده است.

بنا بر گزارش منتشره از ليگ حرفه اى فوتبال اسپانيا LFP، اسناد مربوط به توافق دو باشگاه بر سر اين انتقال پيش از اتمام مهلت نقل و انتقالات در روز 31 آوگوست دريافت نگرديده و تنها به همين دليل اين ناهماهنگى انتقال داويد دخيا به پايتخت اسپانيا با شكست مواجه گرديده است. بنا بر خبر روزنامه اسپانيايى AS ليگ حرفه اى اسپانيا در ساعت 00:28 روز اول سپتامبر مدارك مورد نياز را دريافت نموده است.

بر طبق ادعاى رسانه هاى مختلف انگليسى و اسپانيايى دو باشگاه منچستريونايتد و رئال مادريد، ساعت ها پيش از اين در زمينه معاوضه سنگربانان خود به توافق دست يافت بوده بودند و بر طبق آن مقرر گرديده بود كه دخيا به مبلغ سى ميليون يورو به رئال مادريد واگذار گردد و در ازاى آن كيلور ناواس به مبلغ پانزده ميليون يورو به جمع شياطين سرخ اضافه گردد. اما در فاصله كوتاهى پيش از پايان مهلت مقرر شده تغييراتى در قرارداد ناواس كاستاريكايى با باشگاه منچستريونايتد به وجود مى آيد و اين مسئله سبب به تاخير افتادن ناخواسته ارسال مدارك مورد نياز ليگ حرفه اى اسپانيا مى گردد.

باشگاه رئال مادريد، اما در روزهاى اخير منچستريونايتد را مسئول به شكست كشيده شدن اين انتقال معرفى نموده، چون به ادعاى اين باشگاه اسپانيايى، شياطين سرخ تازه در آخرين روزهاى مهلت نقل و انتقالات آمادگى خود را براى انجام مذاكرات بر سر انتقال داويد دخيا نشان داده بوده اند. در واقع مادريدى ها در ساعت 00:02 روز اول سپتامبر اسناد مورد نياز را از انگليس دريافت نمودند و با توجه به اتمام مهلت نقل و انتقالات موفق به وارد نمودن اطلاعات مورد نياز به سيستم كامپيوترى بازار نقل و انتقالات نگرديدند. بر طبق گزارش منتشر شده از سوى باشگاه رئال مادريد دو باشگاه بر سر معاوضه سنگربانان خود در روز 31 آوگوست به توافق رسيدند و رئال مادريد اسناد توافق شده را در ساعت 13:39 به منچستريونايتد ارسال نموده است. اما باشگاه منچستريونايتد هشت ساعت بعد اقدام به ارسال جواب مورد نياز مادريدى ها  نموده و توافق اين باشگاه انگليسى با كيلور ناواس تا ساعت 23:53 به طول انجاميده است.

روزنامه اسپانيايى Marca در اين زمينه مدعى شده كه باشگاه رئال مادريد مى خواهد اعتراض رسمى خود را در اين باره با اين ادعا كه اطالاعات مربوط به اين انتقال پيش از زمان مقرر در سيستم كامپيوترى نقل و انتقالات وارد شده به فيفا اعلام نمايد، اما موفقيت مادريدى ها در اين خصوص بسيار كم ارزيابى مى گردد، چون در زمستان سال گذشته فيفا اعتراض لوانته در مسئله اى مشابه را نپذيرفت.

داويد دخيا كه خود اهل مادريد است،‌پيش از حضور در فوتبال جزيره در عضويت اتلتيكو ديگر تيم مادريدى بوده و باشگاه رئال مادريد بر روى او به عنوان جانشين ايكر كاسياس اسطوره باشگاه حساب باز كرده بوده است. همچنين دخيا پيش از اين تمديد قرارداد خود با منچستريونايتد را بعد از سال 2016 نپذيرفته بود و درگيرهايى را نيز در هفته هاى اخير با لوئيز فن خال سرمربى هلندى شياطين سرخ داشته است. حال پرسشى كه مطرح مى شود اين است كه آيا فن خال حاضر خواهد بود دروازه بان مازاد خود را بار ديگر در كادر تيم پذيرا باشد؟

در طرف مقابل اما كيلور ناواس هرگز تمايل خود را به باقى ماندن  در مادريد پنهان ننموده است، در پيروزى اخير 5:0 مادريدى ها مقابل بتيس سويا وى با مهار يك ضربه پنالتى و انجام چندين واكنش رويايى از بهترين بازيكنان تيم خود بود و بسيارى از هواداران ناواس را به عنوان ستاره تيم خود در اين بازى دانسته بودند، روزنامه اسپانيايى El Pais بعد از اين عملكرد خوب كيلور ناواس، اين پرسش را مطرح نموده بود كه"رئال مادريد به چه دليل به داويد دخيا نياز دارد؟"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394 | 10:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.