راموس به ده خیا: زندگی ادامه دارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس به ده خیا: زندگی ادامه دارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس به ده خیا: زندگی ادامه دارد

سرخیو راموس از هم تیمی خود داوید ده خیا خواسته تا علیرغم شکست عجیب و غریب انتقال از منچستر یونایتد به رئال مادرید، حرفه ای بماند.

طـرفداری- به گزارش Marca، راموس که در طول تابستان به شدت مورد توجه باشگاه منچستر یونایتد قرار گرفته بود، هنگامی که در اردوی تیم ملی اسپانیا راجع به موضوع انتقال ده خیا به رئال مادرید پرسیده شد، گفت:

حقیقتاً با ده خیا صحبت نکرده ام و نمی دانم او چه فکری خواهد داشت. اما خب زندگی ادامه دارد. هیچکس نمرده است. حالا او باید مثل سال های اخیر به کار کردن در بالاترین سطح ادامه دهد. او یکی از بزرگترین دروازه بان هاست. تابستان سختی برای او بوده است، چون این آینده او و خانواده اش است. گاهی اوقات همه ما چنین لحظاتی را تجربه می کنیم و باید به بهترین نحو ممکن با این مسئله کنار بیاییم و هر جا که هستیم بهترین سطح خود را نشان دهیم.

من یک روز استراحت داشته ام و حقیقت این است که کمی خود را از مسائل جدا کرده بودم. نمی توانم چیزی به شما بگویم. رئال مادرید دو دروزاه بان فوق العاده دارد، و من نمی توانم در مورد کسی که بازیکن رئال مادرید نیست صحبت کنم. این بی احترامی به ناواس و کاسیا خواهد بود. من از بازیکنانی که در اختیار داریم، راضی هستم. کیلور باید آرام باشد. او بازی کرد و در دیدار مقابل بتیس متوجه محبت و علاقه هواداران شد.

نمی توانم در مورد کسی که بازیکن رئال مادرید نیست [ده خیا] نظری داشته باشم. مادرید در مسیر درستی است. هنوز هم جا برای پیشرفت و بهبودی وجود دارد. امیدواریم که این مسیر خوب را حفظ کنیم و حداقل امتیاز ممکن را از دست بدهیم. ما در مسیر درستی هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394 | 10:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.