آنچلوتي:انتظار ندارم خامس مثل دي ماريا بازي کند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي:انتظار ندارم خامس مثل دي ماريا بازي کند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي:انتظار ندارم خامس مثل دي ماريا بازي کند



خامس رودریگز و دی ماریا
این دو بازیکن کیفیت های متفاوتی دارند و شکل بازیشان با یکدیگر فرق دارد. درست نیست که از خامس بخواهم مثل دی ماریا بازی کند.توقعاتی که از دو بازیکن دارم متفاوت است. خامس کارش را خوب انجام می دهد و روز به روز بهتر می شود.از دی ماریا هم نمی توان انتظار داشت که مثل خامس بازی کند.

مشارکت گرت بیل در کارهای دفاعی
همه باید در کارهای دفاعی شرکت کنند.از همه مهاجمانم می خواهم که در دفاع مشارکت کنند. بیل همانطور که در هجوم باید نقش فعالی داشته باشد در زمان از دست دادن توپ و زمان هایی که صاحب توپ نیست نباید دفاع کردن را فراموش کند. توقعی که از بیل دارم از دیگر مهاجمانم نیز دارم.

وضعیت تیم
روند مثبتی را طی می کنیم.کمی در دفاع مشکل داریم اما بخش حمله ما عالی کار کرده و تاثیر خود را در هر بازی می گذارد.باید بین دو بخش دفاعی و هجومی ما توازن بوجود بیاید.شکل بازی ما نسبت به ابتدای فصل بهتر شده است.

گل های دریافتی از روی سانتر از جناحین
واضح است که باید نگران این مساله باشیم.بخصوص مقابل اتلتیک باید مراقب اینگونه توپ ها باشیم.البته رئال تنها تیمی نیست که از اینگونه گل ها دریافت می کند. بارسا هم چنین گل هایی را دریافت می کند.روی این مساله در حال کار کردن هستیم تا این ضعف را برطرف کنیم. خود ما هم از این طریق بارها به گل رسیده ایم.

بنزما
انتقادات، روی او تاثیر مثبتی گذاشتند. گل او مقابل لودوگورتس تعیین کننده بود.به تدریج وضعیت او بهتر می شود.او در حال حاضر مشکلی ندارد و می تواند به تیم کمک کند.


بازی با اتلتیک بیلبائو
بیلبائو توانایی های بسیاری دارد. شخصیت تیمی آنها بالاست.فصل را خوب شروع نکرده اند اما باید در مقابل این تیم با تمرکز بالا بازی کنیم چرا که تیم خطرناکی هستند.این بازی برای آنها برای خروج از بحران بسیار مهم است. از این لحاظ، بازی ایده الی برای آنهاست.


ایسکو
ایسکو بازیکن مهمی برای ماست اما فردا خامس بجای او بازی خواهد کرد چرا که روز چهارشنبه به او استراحت داده بودم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 13 مهر 1393 | 10:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.