كريم بنزما غير قابل چشم پوشى براى رئال مادريد و رونالدو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

كريم بنزما غير قابل چشم پوشى براى رئال مادريد و رونالدو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

كريم بنزما غير قابل چشم پوشى براى رئال مادريد و رونالدو

كريم بنزما غير قابل چشم پوشى براى رئال مادريد و رونالدو

كريم بنزما غير قابل چشم پوشى براى رئال مادريد و رونالدو
آرسنال در هفته هاى اخير به شدت به دنبال جذب بنزما بوده، اما رئال مادريد خود به شدت نيازمند حضور اين مهاجم فرانسوى است، چون حضور وى در زمين مزيتى بزرگ براى مابقى ستاره هاى مادريدى محسوب مى گردد.

طرفدارى- برخوردارى از قواى تهاجمى قدرتمندى متشكل از ستارگانى نظير كريستيانو رونالدو، گرت بيل، ايسكو و رودريگوئز در رئال مادريد آرزوى هر باشگاهى در دنياى فوتبال است، اما با وجود اين نام هاى بزرگ مادريدى ها هرگز نمى توانند از مهاجمى ديگر به نام كريم بنزما به آسانى چشم پوشى نمايند.

اين مهاجم 27 ساله فرانسوى در اولين بازى رئال مادريد در لاليگا مقابل اسپورتينگ گيخون كه با نتيجه مايوس كننده تساوى بدون گل به پايان رسيد، به دليل مصدوميت در تركيب مادريدى ها حضور نداشت و غيبت او بيش از هميشه ملموس بود. در واقع مى توان ادعا نمود كه ارزش كريم بنزما در گيخون در ابعاد بيشترى مشخص شد، چون فاز تهاجمى مادريدى ها در غيبت وى از زهردار بودن لازم و دقت مورد نياز براى گل زنى برخوردار نبود و ستارگان مادريدى 27 موقعيت خوب گل زنى را در اولين بازى خود در رقابت هاى لاليگاى اين فصل از دست دادند.

سران مادريدى در دوره هاى مختلف نقل و انتقالات به دنبال جذب مهاجمى با كيفيت و رقيبى بزرگ براى كريم بنزما بوده اند، اما به چه دليل؟ براى اينكه اين كه كريم بنزما مهره اى بسيار ارزشمند براى مادريدى ها محسوب مى گردد و آنها نمى خواهند كه اين مهاجم فرانسوى انگيزه خود را براى حضور در تركيب اصلى تيم از دست بدهد، در واقع پس از جدايى گونزالو هيگواين از مادريد در سال 2013 كريم بنزما به تنها مهاجم هدف تيم تبديل گشته و رقيبى را در كنار خود نمى بيند.

عملكرد خوب كريم بنزما اما تنها محدود به گل زنى نمى گردد، او در حين بازى از تحرك بسيار بالايى برخوردار بوده و به عنوان ضلع سوم مثلث BBC بارها در طول يك بازى جهت حمايت و فضاسازى براى گل زنى كريستيانو رونالدو و گرت بيل به خط ميانى تيم اضافه مى گردد. كريم بنزما از عهده دار بودن چنين نقش فداكارانه اى در تيم بسيار راضى است و البته خود نيز گل هاى فراوانى به ثمر مى رساند. رفائل بنيتز سرمربى جديد تيم اما به تازگى درخواست نموده تا بنزما در اين فصل از رقابت هاى لاليگا بتواند 25 گل به ثمر رساند.  كريم بنزما البته در اولين بازى فصل خود مقابل بتيس خوش درخشيد و توانست يكى از گل هاى تيم خود را به ثمر رساند و هواداران مادريدى را به دستيابى به چنين ركوردى اميدوار نمايد.

هواداران مادريدى نيز اميدوار هستند كه بنزما بتواند به چنين ركوردى دست يابد، چون بعد از رفتن آلورو موراتا به يوونتوس در فصل گذشته و عدم درخشش مورد انتظارخاوير هرناندز مكزيكى، بنزماى فرانسوى به تنها اميد آنها در خط حمله بدل گشته است. در بازى مقابل گيخون بينيتز در نبود بنزما از خسه به عنوان مهاجم هدف استفاده نمود، اما وى هرگز نتوانست به جانشينى شايسته براى بنزما تبديل شود. در واقع كريم بنزما از اين قابليت برخوردار است كه با حركات خود در زمين همه بازيكنان كنارى خود را به بازيكنان بهترى بدل نمايد كه چنين مسئله اى مزيتى بزرگ براى رئال مادريد محسوب مى گردد كه در فاز تهاجمى از بازيكنانى مغرور نظير رونالدو و بيل برخوردار است.

كريم بنزما به تازگى با انتشار توئيت "اينجا خانه من است" به صورت هوشمندانه به همه شايعات در زمينه پيوستن خود به آرسنال و فوتبال جزيره پايان داد كه براى مادريدى ها خبرى بسيار خوشحال و اميدوار كننده بوده است، چون حضور بنزما نعمتى بزرگ براى رئال مادريد محسوب مى گردد و در جهان فوتبال كمتر مهاجم با كيفيتى با خصوصيات بارزى نظير بنزما قابل دسترس است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 شهريور 1394 | 11:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.