آنچلوتی: اگر احتیاط نکنیم، این بازی می تواند باعث بازگشت بیلبائو به شرایط مطلوب باشد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: اگر احتیاط نکنیم، این بازی می تواند باعث بازگشت بیلبائو به شرایط مطلوب باشد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: اگر احتیاط نکنیم، این بازی می تواند باعث بازگشت بیلبائو به شرایط مطلوب باشد

طرفداری- کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

بنا به گزارش AS، مربی ایتالیایی تأیید کرد که کریستیانو رونالدو، ایکر کاسیاس و خامس رودریگز بازی را آغاز خواهند کرد.

خامس و دی ماریا: "او ویژگی های متفاوتی دارد. من از او نمی خواهم که کارهای دی ماریا را انجام دهد، آنها بازیکنان متفاوتی هستند. او  فوق العاده کار می کند و حتی بهتر هم خواهد شد. خواستن انجام کارهای دی ماریا، برای خامس خوب نخواهد بود. به همان اندازه، من نمی توانستم از دی ماریا بخواهم تا آنچه که خامس به تیم آورده است را انجام دهد."

کارهای دفاعی بیل: "دفاع کردن یک وظیفه فردی نیست. همه باید در این زمینه سخت تر کار کنند. من از گرث همان چیزی را خواسته ام که از سایر مهاجمان خواستم. آنها باید در زمینه هجومی بیشتر کار کنند اما همه آنها باید برای باز پس گیری توپ نیز تلاش کنند."

پویایی تیم: "ما در حال کسب نتایجی خوب هستیم و خوب هم بازی می کنیم. این درست است که ما باید در دفاع فشرده تر عمل کنیم و به دنبال تعادل بیشتری باشیم اما در خط حمله بسیار مؤثر کار کرده ایم. در ابتدا ایده روشنی از اینکه چگونه می خواهیم بازی کنیم، نداشتیم اما حالا پیشرفت کرده ایم."

ضربات شروع مجدد: "البته که در موردش نگران هستیم، و حتی بیشتر زمانی که مقابل تیم والورده قرار خواهیم گرفت. ما کار می کنیم تا این مشکل را برطرف کنیم. رئال مادرید تنها تیمی نیست که از روی ضربات شروع مجدد گل می خورد. این اتفاق برای بارسلونا هم رخ می دهد. ما روی این موضوع کار می کنیم. ما همچنین گل های متعددی از روی ضربات شروع مجدد به ثمر رسانده ایم."

فن انتقاد مثبت برای بنزما: "این برای او خوب است. او به محض ورود به میدان، نقش خود در بازی را پیدا کرد و یک گل تعیین کننده به ثمر رساند [مقابل لودوگورتس]. کم کم او از لحاظ آمادگی جسمانی نیز پیشرفت می کند. او در فرم خوبی است و یک کمک بزرگ برای تیم محسوب می شود."

اتلتیک: "آنها تیمی هستند که برای هر توپی می جنگند، و کیفیت و شخصیت زیادی دارند. آنها شروع خوبی نداشته اند، و باید خود را برای دیدار های پلی آف چمپیونزلیگ آماده می کردند و بعد از آن مصدومیت هایی برای بازیکنان مهم شان پیش آمد، اما ما با احتیاط مقابل آنها قرار خواهیم گرفت. این بازی می تواند باعث بازگشت آنها به شرایط مطلوب باشد."

نقش ایسکو در تیم: "ایسکو بازیکن بسیار مهمی است اما فردا خامس بازی را شروع خواهد کرد، چرا که روز چهارشنبه استراحت کرده بود."

دعوت شدن کوئنترائو به تیم ملی پرتغال: "او به صورت انفرادی تمرین کرده است، و هیچ تماس با توپی نداشته و فکر نمی کنم بتواند با تیم ما بازی کند. او به همراه گروه تمرین نکرده است و شرایط بازی کردن را ندارد. ما تمام گزارش ها را به مسئولان تیم ملی پرتغال ارائه می کنیم تا آنها تصمیم گیری کنند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 مهر 1393 | 17:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.