مصاحبه مفصل گیگز درباره بیل: گرت در تیم ملی ولز بهتر از من کار کرده است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مصاحبه مفصل گیگز درباره بیل: گرت در تیم ملی ولز بهتر از من کار کرده است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مصاحبه مفصل گیگز درباره بیل: گرت در تیم ملی ولز بهتر از من کار کرده است

طرفداری- به گزارش WalesOnline، رایان گیگزِ ولزی اعتراف کرد که گرت بیل در عرصه ملی، بازیکن بهتری نسبت به خود گیگز بوده است. بازیکن سابق و مربی فعلی منچستریونایتد با تیم باشگاهی اش موفق به کسب 13 عنوان قهرمانی در لیگ برتر و 2 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد، اما هرگز نتوانست این مقیاس بزرگ از موفقیت را در تیم ملی تکرار کند.


رایان گیگز 2 بار ولز را تا آستانه حضور در دو رقابت مهم - جام جهانی 1994 و یورو 2004 - پیش برد، اما هر بار این ولز بود که در گام های آخر از صعود کردن باز می ماند. در حالی که درصد قریب به یقین مردم کشور ولز از رایان گیگز به عنوان بهترین بازیکن سالیان اخیرشان نام می برند، اما خود گیگز معتقد است که اگر گرت بیل بتواند تیم ملی کشورش را به جمع تیم های حاضر در یورو 2016 برساند، این ستاره گران قیمت قیمت رئال مادرید خواهد توانست تا جای وی را در جایگاه بهترین بازیکن مدرن ولز بگیرد. گیگز در این باره گفت:

درباره اینکه گرت برای ولز بهتر یا مهم تر از من یا یان راش یا مارک هیوز یا نویل ساوت هال است، مردم نظرات متفاوتی دارند. چیزی خاصی که درباره فوتبال وجود دارد این است که مردم نظرات متفاوتی را درباره آن دارند. اما اگر یک تیم ملی از کشور ولز بتواند در رقابت های مهمی حضور یابد، آن هنگام باید بگویید که آن ها بهترین تیم ملی تاریخ ولز هستند؛ یقیناً بهتر از تیم های ملی ای که من در زمان بازی ام در آن ها بازی کردم. و وقتی چنین اتفاقی بیفتد، باید اذعان کرد که گرت مهم ترین بازیکن تاریخ ولز بوده است، زیرا به آن ها کمک کرده است که به یک رقابت مهم صعود کنند. من موفق به این کار نشدم، اما می دانم که چقدر سخت برای انجام دادن این کار تلاش کردیم.

گرت یک بازیکن فوق العاده است. او از چنان استاندارد بالایی از بازی برخوردار است که می تواند وارد ترکیب اصلی هر تیمی در جهان بشود. از نظر من، تیم ملی فعلی ولز همچون یک تیم باشگاهی با روحیه عالی است، اما با این همه شما یک بازیکن خاص را در این تیم دارید که می تواند لحظاتی جادویی را برای کسب پیروزی رقم بزند. او این لحظات جادویی را در همین ماه های اخیر در برابر بلژیک، رژیم صهیونیستی و آندورا نشان داده است. او در ترکیب تیم در کنار دیگر بازیکنان بسیار راحت بازی می کند. سایر بازیکنان او را حمایت می کنند و او نیز سایر بازیکنان را حمایت می کند. او به گلزنی و دادن پاس گل ادامه می دهد. آمار چند سال اخیر او درتیم ملی ولز عالی بوده است. من واقعاً امیدوارم که او بتواند ما را به یورو 2016 برساند، زیرا وی قابلیت درخشش در آن رقابت ها را دارد.

زمانی که گرت یک نوجوان بود، من دائماً از زبان مردم می شنیدم که یک نوجوان خاص در ساوتهمپتون حضور دارد که روزی به بازیکن بزرگی تبدیل خواهد شد. شاید او در آن زمان 15 ساله بود و تنها کمی بعدتر به تیم ملی ولز راه یافت. من در آن زمان در تیم ملی حضور داشتم، بنابراین چندین بار بازی های او را از نزدیک مشاهده کردم. اما او از آن زمان فاصله گرفته است. از نظر من، او اتفاق مشابهی را با کریستیانو رونالدو تجربه کرد. او خود را از لحاظ فیزیکی پرورش داد و به بازیکنی تبدیل شد که در بهترین حالتش، کنترل کردن او غیر ممکن خواهد بود.


ستاره ولزی رئال مادرید در این روزها مورد انتقاد رسانه ها و هواداران این تیم قرار گرفته است. رایان گیگز در این زمینه به هم وطنش توصیه کرد تا تنها به بازی خودش فکر کند و ذهن خود را از استرس حاصل از فشار رسانه ها خالی کند. گیگز در این باره گفت:

شما باید با فشاری که از بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال روی شما وارد می شود، دست و پنجه نرم کنید. هیچ شکی در این زمینه نیست. و اگر بتوانید با این فشارها کنار بیایید، در آینده به بازیکن بهتری تبدیل خواهید شد. در دوران خوبتان با ستایش و تحسین روبرو می شوید و حتی دست و پنجه نرم کردن با همین امر نیز مشکل است. سپس، زمانی که به هر دلیلی خوب بازی نمی کنید، از شما انتقاد می شود و شما باید از پس این قضیه نیز بر آیید. بازی کردن در یک باشگاه بزرگ این دردسرها را هم دارد. انتقادها واقعی هستند و گاهی اوقات می توانند شدید و بی رحمانه باشند. اما شما به روزنامه ها توجه نمی کنید، بلکه به سرمربی تان توجه می کنید. اگر او به قرار دادن شما در ترکیب اصلی ادامه می دهید، پس باید بدانید که کارتان را به درستی انجام می دهید. من فکر می کنم که گرت رویه درستی را در روبرو شدن با این انتقادها پیش گرفته است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 شهريور 1394 | 17:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.