والورده:می خواهیم رئال مادرید را شکست دهیم،نه اینکه فقط خوب بازی کنیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

والورده:می خواهیم رئال مادرید را شکست دهیم،نه اینکه فقط خوب بازی کنیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

والورده:می خواهیم رئال مادرید را شکست دهیم،نه اینکه فقط خوب بازی کنیم

طرفداری- ارنستو والورده، سرمربی تیم اتلتیک بیلبائو، در کنفرانس خبری روز جمعه خود و دو روز مانده به دیدار مقابل رئال مادرید، به بررسی انتقاداتی که روی تیمش تأثیر می گذارد پرداخت.

برنابئو مکانی ایده آل برای به دست آوردن مجدد اعتماد به نفس نیست...

اما این بازی بعدی ما ـست؛ این یک فرصت است حتی اگر از نوع سختش باشد. از بسیاری جهات این برای ما یک فرصت محسوب می شود، و تلاش خواهیم کرد که پیروز شویم و عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم، چون این چیزی است که به آن نیاز داریم.

آیا ارائه یک عملکرد خوب در مادرید کافی خواهد بود؟

به ترتیب اولویت، در ابتدا ما می خواهیم که هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم و بعد از آن، رقابت و ارائه یک بازی خوب. ما ترجیح می دهیم که با ارائه یک بازی جنگنده و خوب شکست بخوریم. بارسا ما را شکست داد چون آنها تیم فوق العاده ای هستند اما حداقل ما در مقابل آنها بازی خوبی ارائه کردیم. فصل گذشته احساس کردم که رئال مادرید خیلی راحت ما را شکست داد. نمی خواهیم که تنها یک تصور خوب از خود در زمین به جای بگذاریم، بلکه پیروزی می خواهیم - که اولویت ما  ـست.

آیا فکر نمی کنید که انتقادات از اتلتیک در این مقطع از فصل بسیار زیاد بوده است؟ سویا فصل گذشته در همین زمان 5 امتیاز داشت اما در نهایت به لیگ اروپا صعود کرد...

من واقعاً نمی توانم در مورد انتقادات نظر بدهم، مطمئنم که بیش از حد مورد انتقاد قرار گرفته ایم، اما این چیزی نیست که چندان مرا اذیت کند. وقتی تیم من به خاطر عملکردش مقابل ایبار، رایو یا گرانادا مورد انتقاد قرار می گیرد، من به گونه ای متفاوت به آن نگاه می کنم. هنگامی که انتقاد به نحوه بازی چند روز قبل ما وارد می شود، باید آن را قبول کرد. ما تحت فشار زیادی هستیم و این تمرکز زیادی می طلبد. من از اتفاقاتی که در دیدار سه شنبه شب رخ داد عصبانی بودم.

آیا تیم از لحاظ ذهنی برای مقابله با رئال مادرید آماده است؟

بله، البته که ما آماده هستیم. مادرید منابع زیادی برای به ثمر رساندن گل های متعدد در مقابل شما دارد، و ما باید عملکردی ارائه کنیم که آنها احساس راحتی نکنند. مادرید بسیار قدرتمند است اما ما در زمین خود می توانیم مقابل آنها بایستیم. ما در لحظات حساسی هستیم اما نکات مثبت زیادی برای تمرکز کردن داریم.

وضعیت آدوریز و مونیاین چگونه است؟

آدوریز عصر امروز تحت آزمایشات بیشتر قرار خواهد گرفت؛ او در ناحیه ران پا احساس درد دارد. امیدواریم که مشکل او جدی نباشد. مونیاین نیز در پشت خود مشکل دارد اما او تنها محض احتیاط تمرین نکرد. میکل ریکو نیز مشکلات کوچکی دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 مهر 1393 | 10:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.