بنیتز: در حال حاضر به دنبال مهاجم نیستیم؛ فشار روی رئال مادرید جای تعجب ندارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: در حال حاضر به دنبال مهاجم نیستیم؛ فشار روی رئال مادرید جای تعجب ندارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: در حال حاضر به دنبال مهاجم نیستیم؛ فشار روی رئال مادرید جای تعجب ندارد

رافا بنیتز در آستانه دیدار فردا شب تیمش در رقابت های لالیگا مقابل اسپورتینگ خیخون، که نخستین دیدار از فصل 2015/16 می باشد، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

طـرفداری- به گزارش AS، وی صحبت های خود را در مورد اظهارات سرمربی بارسلونا آغاز کرد:

 

ادعای لوئیز انریکه مبنی بر مدعی بودن بارسلونا: "مسلماً لوئیز انریکه باید هم اینطور فکر کند. فکر می کنم ما تیم فوق العاده ای داریم و برای کسب عنوان خواهیم جنگید."

اولین بازی رسمی به عنوان مربی رئال مادرید: "این احساسی خواهد بود. هنگامی که اولین بازی خانگی خود را برگزار کنیم، حتی احساسی تر هم می شود، هنگامی که از تونل ورزشگاه خارج می شوم و به جایی که معمولاً به عنوان هوادار می نشستم نگاه می کنم. من خیلی افتخار می کنم و امیدوارم که با یک پیروزی از این مسابقه خارج شویم."

ترکیب اصلی: "من معمولاً ترکیب اصلی را فاش نمی کنم. هنوز تصمیم نگرفته ام."

یک مهاجم دیگر: "من بار ها گفته ام که بنزما مهاجم بزرگی است. به همین دلیل است که من برای او 25 گل را هدف قرار داده ام، تا به او انگیزه دهم. ما کریستیانو را هم داریم، و خسه و مایورال به عنوان جایگزین های آنها هستند. ما در حال حاضر به دنبال مهاجم دیگری نیستیم."

کریستیانو به عنوان مهاجم: "این چیز ها به نحوه پیش روی بازی بستگی دارد. بازیکنان برای حرکت کردن و ابراز خلاقیت و استعداد خود آزاد هستند. اگر لازم باشد کریستیانو به عنوان مهاجم هم بازی خواهد کرد. اگر نه او در کناره ها بازی خواهد کرد و برای گلزنی به تو خواهد زد. این چیزی است که بیشتر دوست دارم ببینم و او هم بیشتر دوست دارد انجام دهد."

ترکیب نهایی: "ما تیم و ترکیب فوق العاده ای داریم. من از این بابت بسیار راضی هستم. باشگاه برخی از بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد و اینکه آنها از این هم بهتر کنم، کار من است."

اسپورتینگ خیخون: "این بازی سختی است و باید مطمئن باشیم که می توانیم پیروز شویم. دیدن دوباره اسپورتینگ در لالیگا فوق العاده است، اما ما باید به میدان برویم و هرکاری که می توانیم، برای کسب پیروزی انجام دهیم."

چالش قهرمانی در لیگ: "مشخصاً به عنوان یک مادریدیستا می دانم مردم چه احساسی دارند. آنها می خواهند که باشگاه قهرمان لیگ شود اما چمپیونزلیگ و کوپا دل ری را هم می خواهند. ما فردا باید خوب شروع کنیم و به تلاش برای کسب تمام عناوین ادامه دهیم."

کاسمیرو: "مثل هر کس دیگر، این حیاتی است که او هنگام بازی کردن نیاز های تیم را تأمین کند. او باید آماده باشد تا 100% توان خود را به کار گیرد. آنهایی که به طور منظم بازی نمی کنند باید سخت تمرین کنند تا مطمئن شوند که آمادگی و فرم خود را حفظ می کنند. او باید تهاجمی تر عمل کند و کیفیت و اخلاق کاری که همه از او سراغ دارند را نشان دهد."

ده خیا-کیلور ناواس: "ما با کیلور صادق بوده ایم. مسلماً او یک دروازه بان حرفه ای و باهوش است. من از دروازه بان هایی که در اختیار داریم راضی هستم و در مورد کسانی که اینجا نیستند صحبت نخواهم کرد. کیلور خوب است."

فشار از سوی سیمئونه: "من تعجب نمی کنم که برای قهرمانی در لیگ فشار روی رئال مادرید باشد. همیشه همینطور بوده است، چرا که ما باشگاهی با بیشترین عناوین قهرمانی در تاریخ هستیم. فتح عناوین چالش بزرگی است و ما باید سخت کار کنیم اما این شب ها باعث بی خوابی من نخواهد شد. ما بازیکنانی که برای پیروزی لازم است را در اختیار داریم."

بارسلونا: "ما توانایی فتح عناوین را داریم درست همانطور که آنها دارند. ما رئال مادرید هستیم. ما باید در هر مسابقه و تورنمنتی که شرکت می کنیم برای پیروزی وارد میدان شویم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394 | 11:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.