آلوارو آربلوا: فتح جام باشگاه های جهان با رئال مادرید تنها آرزوی باقی مانده ام می باشد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آلوارو آربلوا: فتح جام باشگاه های جهان با رئال مادرید تنها آرزوی باقی مانده ام می باشد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آلوارو آربلوا: فتح جام باشگاه های جهان با رئال مادرید تنها آرزوی باقی مانده ام می باشد

طرفداری- آلوارو آربلوا رسیدن به 200مین بازی با پیراهن رئال مادرید را تنها با یک آرزو جشن گرفت: قهرمانی در جام باشگاه های جهان با تیم آنچلوتی در مراکش که ماه دسامبر برگزار خواهد شد - تنها عنوانی که او هرگز فتح نکرده است.

آربلوا به این مناسبت گفتگویی با وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید انجام داده است: "برای بازیکنی که مثل من از رده جوانان باشگاه به اینجا رسیده است، انجام 200 بازی با پیراهن رئال مادرید چیزی بود که هرگز نمی توانستید تصور کنید؛ این یک شاهکار است که باعث می شود بسیار احساس غرور و افتخار کنم. من به عنوان یک بچه به مادرید پیوستم و حالا یک مرد شده ام، و 200 بازی برای تیم اصلی انجام داده ام.

امیدواریم که در ماه دسامبر جام باشگاه های جهان را فتح کنیم تا بعد از آن بتوانیم بگوییم که با رئال مادرید تمام عناوین ممکن را فتح کرده ایم. این ششمین فصل حضور من در اینجاست و در دنیای فوتبال هیچ چیزی بزرگتر از پیروزی با رئال مادرید نیست. فتح 'لا دسیما' و آن گل در دقیقه 93 برای همیشه در ذهن مادریدیستاها نقش خواهد بست.

در همان سالی که به رئال مادرید پیوستم، زیدان آن گل فوق العاده را به ثمر رساند تا نهمین قهرمانی چمپیونزلیگ به دست آید و 12 سال بعد من عضوی از تیمی بودم که دهمین عنوان قهرمانی را فتح کرد. برای مردم درک کردن اینکه قهرمانی در اروپا به همراه تیمی که از بچگی طرفدارش بودم، چقدر اهمیت داشت، سخت است."

آربلوا می گوید که اگر ممکن باشد، دوست دارد که در سانتیاگو برنابئو از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

"می خواهم تا هر زمانی که می توانم عضوی از این باشگاه باشم. اینجا خانه من است. این باشگاه همیشه در قلب من جای خواهد داشت و امیدوارم که سالهای زیادی در اینجا پیش رو داشته باشم. از قرارداد فعلی ام دو سال دیگر باقی مانده است، اما برای من یک افتخار خواهد بود که کارنامه ام را در رئال مادرید به پایان برسانم. می دانم که به دلیل توقعات بالا از بازیکن رئال مادرید، این خواسته آسانی نخواهد بود اما این برای من مشکلی نیست. من تمام تلاش خود را خواهم کرد و هر روز فداکاری می کنم تا تیم بتواند همچنان به فتح عناوین قهرمانی ادامه دهد.

من مربیان فوق العاده ای داشته ام. از خوزه آنتونیو کاماچو که اولین مربی بود، تا کارلو آنچلوتی. من هرگز صحبت های آنچلوتی در چهارمین نیمه نهایی متوالی چمپیونزلیگ مقابل بایرن را فراموش نخواهم کرد."

این مدافع افزود، گلی که در دربی مادرید، در مارس سال 2010، در سانتیاگو برنابئو به ثمر رساند، گل مورد علاقه اش بوده است.

"گلی که در مقابل اتلتیکو به ثمر رسانده ام، مورد علاقه ام می باشد؛ آن گل خاص بود چون بازی بسیار سختی بود و در حالیکه بازی در 1-1 قفل شده بود، آن گل برای من بسیار زیبا می نمود. من از همه گل هایی که برای رئال مادرید به ثمر رسانده ام به همان اندازه گلزنیِ هم تیمی هایم لذت برده ام. من حتی قبل از اینکه بازیکن این تیم شوم، هوادار آن محسوب می شدم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 مهر 1393 | 10:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.