بنیتز: بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی و نقطه مرجع ماست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی و نقطه مرجع ماست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی و نقطه مرجع ماست

طـرفداری- به گزارش AS، وی در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

- آیا بازگشت دوباره به مادرید کمی دلهره آور است؟

نه، من اهل مادرید هستم. سال های شکل گیری من اینجا سپری شده است. دو ساعت قبل بازی همراه با دوستانم به برنابئو می رفتیم تا در ردیف سوم جایی پیدا کنیم، در آن زمان آنجا تراس بود. دوران کودکی و جوانی من همه همراه با این باشگاه بوده است.

- شما به باشگاهی آمده اید که در آن کلمه متوسط واقعاً وجود ندارد...

من اینجا آموزش دیده ام، می دانم که دوم شدن در پایان کار به حساب نمی آید. برخی اهداف به شایستگی هایی که دارید بستگی دارد - به خرید های جدید و تیم. این تیم بسیار خوبی است و برای فتح تمام عناوین رقابت خواهد کرد، اما برای انجام این کار باید تعادل را پیدا کنیم. برای رسیدن به پایان فصل باید بیشترین استفاده را از پتانسیل تیم داشته باشیم، در ماه می هم بتوانیم حمله کنیم و در بازی های تعیین کننده پیروز شویم. من در این شهر بزرگ شده ام، رئال مادرید را دنبال کرده ام، انتظارات را درک کرده و آنها را پذیرفته ام.

- بنابراین باید بدانید که چطور برنابئو را تفسیر و تعبیر کنید؟

امیدوارم که در ورزشگاه خودمان، استقبال خوبی را شاهد باشیم. می دانیم که هواداران چه می خواهند - فوتبال با کیفیت و کسب پیروزی. آنها قدردان بازیکنانی هستند که تمام توان خود را به کار می گیرند. آنها هواداران باهوشی هستند. می خواهیم فوتبال هجومی و خوبی به نمایش بگذاریم. من خودم هم دوست ندارم که بازی با تساوی بدون گل تمام شود! هر تیمی سطح خاص خود را دارد، و سطح ما به اندازه کافی برای گلزنی در هر مسابقه و در صورت امکان، عدم دریافت گل مناسب است. من تأکید می کنم که برای انجام این کار تعادل لازم است و این هدفی است که همراه با این ترکیب در ذهن داریم. و مطمئنم که هواداران به ما کمک خواهند کرد تا از تماشای بازی های این تیم لذت ببریم.

- آیا این ایده که بیل نقش مرکزی تر داشته باشد و پشت مهاجم بازی کند را دوست دارید؟

ما مشکلی داریم اما داشتن چنین مشکلی خوب است. ما ایسکو، هامس، بیل، کریستیانو رونالدو،... را داریم و بازیکنان هجومی زیادی در اختیار داریم و بسیاری از آنها باید به سمت مرکز متمایل شوند. چیزی که ما نیاز به انجام داریم، این است که ویژگی های هر یک از آنها را به هم متصل کنیم. برای مثال گرت، هنگامی که فضا برای دویدن داشته باشد در حملات خوب است؛ هامس و ایسکو در حرکت بین خطوط خوب هستند در حالیکه کریستیانو دوست دارد از کناره ها به سمت مرکز حرکت کند و بنزما حرکت کند تا بتواند توپ را دریافت کند... همه آنها در حرکات خود آزادی خواهند داشت. در مورد حفظ پست آنها چی؟ آنها باید در جایی که بهترین عملکرد را دارند بازی کنند، جایی که بیشترین لذت را از بازی خود داشته باشند و جایی که فکرمی کنند می توانند عملکرد بهتری داشته باشند و این به خودی خود چیز دیگری است. آنها باید این عوامل را ترکیب کنند - باور اینکه در کدام پست بهتر عمل می کنند و چه چیزی به نفع تیم است. پیدا کردن آن پست و موقعیت، جایی که بازیکن احساس راحتی کند و از بازی کردن لذت ببرد و در عین حال، تیم به هیچ وجه در معرض خطر قرار نگیرد، کلیدی است.

- آیا به داشتن مهاجمی که خصوصیاتی متفاوت با بنزما داشته باشد، فکر می کنید؟

(برای خواندن پاسخ این سؤال اینــجا را کلیک کنید).

- آیا بارسلونا تیمی خواهد بود که باید شکست دهید؟

در اسپانیا، تنها بارسلونا رقیب ما نیست، بلکه اتلتیکو، والنسیا و سویا هم وجود دارند که اخیراً واقعاً خوب کار می کنند... اما این درست است که بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی است و برای ما نقطه مرجع است. اگر وقتی با آنها بازی می کنیم توپ را حفظ کنیم، آنها به مشکل خواهند خورد چرا که به کنترل بازی و مالیکت توپ عادت کرده اند؛ و اگر نه، باید سازمان دهی خوبی داشته باشیم تا توپ را بازیابی کرده و آنها را مجازات کنیم. کار آسانی نخواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 | 17:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.