رئال مادرید 0-0 والرنگا/ داور دل نروژی ها را شاد کرد!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 0-0 والرنگا/ داور دل نروژی ها را شاد کرد!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 0-0 والرنگا/ داور دل نروژی ها را شاد کرد!

رئال مادرید 0-0 والرنگا/ داور دل نروژی ها را شاد کرد!

رئال مادرید بنیتز در مقابل یک تیم نسبتا ضعیف هم نتوانست در فاز هجومی درخشان ظاهر شود و در مقابل والرنگای نروژ تن به تساوی بدون گل داد.
در هر دو نیمه رئال مثل همه بازیهایش در این فصل در دفاع منسجم ظاهر شد اما در حمله مشکلات قابل توجهی داشت و شاید ضعف یک تمام کننده به وضوح حس می شود. خسه در جایگیری و تحرک بهتر از بنزماست اما او هم مشکل تمام کنندگی را حس می کند ، مشکلی که در صورت نخریدن یک عنصر هجومی، در طول فصل آینده  ممکن است به تیم ضربه بزند. در نیمه اول دنیلو عملکرد ضعیفی ارائه داد و یک موقعیت مسلم گلزنی را هم از دست داد اما کاسمیرو جنگنده ظاهر شد تا نشان بدهد که اعتماد بنیتز به او اشتباه نبوده است. بیل، خامس و اودگارد سطح قابل قبولی داشتند اما تیم آن طور که باید و شاید روی دروازه حریف خطر ایجاد نمی کرد.
والرنگا 0-0 رئال مادرید؛ توقف شاگردان بنیتز در آخرین بازی پیش فصل
در نیمه دوم رئال مادرید رنگ و بوی جوان تری به خود گرفت که روی چند حرکت آسنسیو تیم صاحب موقعیت هم شد. داور بازی در نیمه دوم برای آن که هواداران میزبان را ناراحت نکند ، سه پنالتی مشخص را روی مایورال و لوکاس وازکز نگرفت تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شود. در این نیمه آسنسیو چند حرکت درخشان داشت. لوکاس وازکز دوندگی خوبی داشت اما چریشف بیش از حد خودخواه بود و  در بعضی صحنه ها می توانست سخاوتمندتر باشد.
داور همچنین وقت اضافه هم نگرفت و راس 90 دقیقه  سوت را زد تا حتی در بازیهای دوستانه هم داوران ، قضاوت بر علیه رئال را تمرین کنند!
ترکیب نیمه اول : ناواس ، دنیلو ، ناچو ، واران ، مارسلو ، مودریچ ، کاسمیرو ، خامس ، اودگارد ، بیل و خسه.
ترکیب نیمه دوم : کاسیا ، کارواخال ، ناچو (دقیقه 87 – دیگو یورنته) ، واران ، آربلوا ، ایارامندی ، کروس ، چریشف ، لوکاس وازکز ، آسنسیو و بورخا مایورال.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394 | 9:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.