فن خال: ده خیا، ده خیای سال های گذشته نیست؛ مادرید حاضر به پرداخت رقم واقعی او نمی شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فن خال: ده خیا، ده خیای سال های گذشته نیست؛ مادرید حاضر به پرداخت رقم واقعی او نمی شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فن خال: ده خیا، ده خیای سال های گذشته نیست؛ مادرید حاضر به پرداخت رقم واقعی او نمی شود

لوییز فن خال عنوان کرده است که رئال مادرید حاضر به پرداخت رقم ارزش واقعی داوید ده خیا نمی شود. او همچنین شرایط حال حاضر ده خیا را مناسب نمی داند.

طرفداری- به گزارش سایت Sky Sports، در حالی که تا کمتر از یک ساعت دیگر، منچستریونایتد در اولین دیدار فصل لیگ برتر به مصاف تاتنهام خواهد رفت، نام داوید ده خیا در ترکیب اصلی منچستریونایتد دیده نمی شود. فن خال دلیل این امر را عدم آرامش ذهنی دروازه بان اسپانیایی تیمش خواند. وقتی از سرمربی هلندی منچستریونایتد پرسیده شد که آیا رئال مادرید حاضر به پرداخت رقم واقعی ده خیا می باشد، فن خال در پاسخ گفت:

نه، این طور فکر نمی کنم. ما از آن ها رقم ارزش واقعی ده خیا را می خواهیم و آن ها پرداخت نمی کنند. در سالیان اخیر، یونایتد پول زیادی را برای خرید بازیکنان مد نظرش پرداخته است و برای بازیکنان خودش مبلغ زیادی را دریافت نکرده است. من اعتقاد دارم که او بهترین دروازه بانیست که ما در سالهای اخیر داشته ایم. در دو سال گذشته او به عنوان بهترین بازیکن باشگاه از طرف هواداران انتخاب شده است. فکر می کنید سرمربی تیم از او می خواهد که تیم را ترک کند؟ من این طور فکر نمی کنم. او هنوز هم باید شرایطش را سامان دهد.

سرمربی یونایتد همچنان اعلام کرد که بازی دادن به ده خیا در مقابل تاتنهام ریسک بزرگی خواهد بود و او ترجیح می دهد که به جای او از سم جانستون کم تجربه یا سرجیو رومرو استفاده کند. فن خال در این باره گفت:

ما عملکرد او را در تمرینات و مسابقات پیش فصل مشاهده کرده ایم و او همان ده خیای سال گذشته نیست. او تلاش می کند تا بهترین عملکردش را به نمایش گذارد، اما شرایط سختی برای او پیش آمده است. اکنون ما باید اولین بازی فصلمان را انجام دهیم و من به بازیکنانی احتیاج دارم که تمام تمرکزشان را روی بازی بگذارند و ده خیا در حال حاضر قادر به انجام این کار نیست. او بازی نخواهد کرد.

فن خال همچنین درباره جدایی دی ماریا از منچستریونایتد گفت:
 

او پس از پایان فصل  گذشته خیلی سریع ما را ترک کرد، زیرا باید در کوپا آمریکا شرکت می کرد و من نمی خواستم که مانع از حضور او در این جام و راه او تا بازی فینال شوم. من تنها به او درباره وضعیتش و سپس پی اس جی پیام کوتاه دادم و سپس ما و پی اس جی درباره احتمال چنین انتقالی مذاکره کردیم. وقتی شما در زمان توافق شده در تور پیش فصل حاضر نمی شوید، این بدین معنیست که تمایل خود را برای پیوستن به پی اس جی نشان می دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 17 مرداد 1394 | 16:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.