آنری: بنزما می تواند آرسنال را به قهرمانی لیگ و اروپا برساند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنری: بنزما می تواند آرسنال را به قهرمانی لیگ و اروپا برساند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنری: بنزما می تواند آرسنال را به قهرمانی لیگ و اروپا برساند

اسطوره توپچی ها بر ایمان دارد که آرسن ونگر در حال ساختن تیمی کامل برای رقابت در اروپا و انگلیس است و همچنین امید دارد که آرسنال، کریم بنزما را به خدمت بگیرد.

طرفداری- تیری آنری معتقد است که کریم بنزما تفاوت ها را در آرسنال رقم خواهد زد و می تواند آن ها را به یک مدعی اصلی برای فتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کند.

به نقل از سایت گل، در حالی که باشگاه رئال مادرید اعلام کرد بنزما به هیچ عنوان فروخته نخواهد شد اما توپچی ها هنوز امید خود را برای به خدمت گیری این مهاجم فرانسوی  از دست نداده اند.

آنری احساس می کند که امسال سال متفاوتی برای آرسنال خواهد بود و آن ها می توانند بعد از سال ها لیگ را فتح کنند و انجام این کار، دور از دسترس نیست. اما هنوز اعتقاد دارد که در پست مهاجم آن ها به بازیکنی همچون بنزما نیاز دارند تا در کنار ژیرو به اهدافشان دست یابند.

من همیشه گفته ام که امسال آن ها می توانند رقیب جدی برای فتح لیگ و اروپا باشند البته این شرایط وقتی به وجود می آید که آن ها از کمند مصدومیت ها در امان باشند. الیویر ژیرو تنها مهاجم تخصصی این تیم است در حالی که شما برای قهرمانی به یک مهاجم دیگری با خصوصیات متفاوتی نیاز دارید. من فکر می کنم که ژیرو کار خود را به خوبی انجام داده است. وی توانست در 18 بازی 14 گل به ثمر برساند، و این فوق العاده است. اما شما در شرایط حساس به مهاجم ویژگی های فردی دیگری نیاز دارید و من فکر می کنم که اگر بنزما به آرسنال بیاید، آن ها به مدعی شماره 1 قهرمانی لیگ و همچنین لیگ قهرمانان اروپا تبدیل خواهند شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394 | 11:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.