بایرن مونیخ 1-0 رئال مادید؛ لواندوفسکی آئودی کاپ را به پپ هدیه داد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بایرن مونیخ 1-0 رئال مادید؛ لواندوفسکی آئودی کاپ را به پپ هدیه داد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بایرن مونیخ 1-0 رئال مادید؛ لواندوفسکی آئودی کاپ را به پپ هدیه داد

 

گزارش بازی

مسابقه با روند متعادل و به نوعی کاملاً دوستانه آغاز شد. هیچکدام از دو تیم برای رسیدن به دروازه ها خود را به آب و آتش نزده و تنها چند موقعیت بر روی ضربات از راه دور کروس، کاسیمیرو، آلابا و مولر به وجود آمد که آن چنان خطرساز نبود و در تنها اتفاق مهم نزدیک به 30 دقیقه ابتدایی بازی په په به علت مصدومیت از بازی خارج و ناچوی جوان به جای او به زمین آمد.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه نخست باواریایی ها با حمایت تماشاگردان پرشور خود کمی جلو آمده و دو بار تا آستانه رسیده به گل نیز پیش رفتند. ابتدا ضربه کوستا با برخورد به راموس کاملاً تغییر مسیر داد و بر خلاف جهت حرکت ناواس پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت؛ پس از آن نیز فرار عالی و انفرادی کوستا و پاس در عرض او به گوتسه را ناواس با واکنشی تماشایی مهار کرد تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم هم بازی متعادل دنبال می شد اما ربا تعویض های رئال مادرید و جوان تر شدن ترکیب این تیم، بایرن نیز رفته رفته بازی را در اختیار گرفت و به غیر از فرصتی که روی دفع اشتباه بایرنی ها نصیب ایارامندی شد و وی با ضربه ای آرام موفق به باز کردن دروازه بدون دروازه بان بایرن نشد، تیم میزبان بازی را در اختیار گرفته بود. در دقایق '75 و '77 ناواس با دو واکنش عالی شوت های از راه دور هویبرگ و آلابا را دفع کرد.

سرانجام در دقیقه '88 لواندوفسکی موفق شد با جایگری خوب در یک ضربه شروع مجدد، دروازه رئال مادرید را باز کرده و تیمش را در آستانه پیروزی قرار دهد. در ادامه نیز بایرن توپ و میدان را کنترل کرده و نتیجه مورد نظر خود را کسب کرد.

شــرح گل

  دقیقه '88 (روبرت لواندوفسکی)(1-0): ارسال ضربه ایستگاهی کوستا از سمت راست به روی دروازه با عبور توپ از روی سر راموس همراه شد تا لواندوفسکی با یک بغل پای ساده در مقابل دروازه توپ را به تور برساند.

ترکیب ابتدایی دو تیم

بایرن مونیخ: نویر - بواتنگ -  بن عطیه - آلابا - رافینیا - آلونسو- ویدال - لام - مولر - گوتسه و کوستا

رئال مادرید: ناواس - کارواخال - په په - راموس - مارسلو - کاسیمیرو - کروس - لوکاس واسکز - خسه - چریشف و ایسکو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394 | 9:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.