وایخو: پیوستن به رئال مادرید مهمترین تصمیم زندگی ام بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

وایخو: پیوستن به رئال مادرید مهمترین تصمیم زندگی ام بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

وایخو: پیوستن به رئال مادرید مهمترین تصمیم زندگی ام بود

خسوس وایخو، خرید جدید رئال مادرید امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.

طـرفداری- به گزارش AS، این مدافع جوان سال آینده را نیز به صورت قرضی در ساراگوسا سپری خواهد کرد، اما در نهایت با توجه به مخالفت شدید کنترل اقتصادی لالیگا، بند باز خریدی در قرارداد او وجود نخواهد داشت. وایخو صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد:

این مهمترین تصمیم زندگی ام بود. در سن 18 سالگی فرصت تصمیم گیری های دیگری نداشته ام و این مهمترین تصمیم من بود. سخت بود، اما حالا آرام و خوشحال هستم. تنها چیزی که حالا به آن فکر می کنم کمک به ساراگوسا است، تیمی که شایسته حضور در لالیگا است. از وقتی که خانواده ام مرا به لا روماردا بردند هوادار ساراگوسا بوده ام و همیشه هم خواهم بود. نمی خواهم این یک خداحافظی باشد چون هنوز یک فصل دیگر پیش رو داریم.

- آیا با بازیکنی از رئال مادرید تماس داشته اید؟

تنها بازیکنی که با آن صحبت کرده ام، مارکو آسنسیو بوده است، که در تیم ملی زیر 19 ساله های اسپانیا هم تیم هستیم. او گفت که هرموقع لازم باشد به من کمک خواهد کرد. به این نیاز دارم. در حال حاضر قلب و ذهن من با ساراگوسا است. طوری کار خواهم کرد که گویی بخشی از باشگاه هستم. خیلی متمرکز هستم، همانطور که سال گذشته بودم، و به خوبی رقابت خواهم کرد.

- چه زمانی با اعضای رئال مادرید ملاقات خواهید کرد؟

من با رئال مادرید در مورد اینکه کی باید به آنها ملحق شوم صحبت نکرده ام. تصور می کنم که این هفته یا هفته بعد برای ملاقات با آنها به آنجا خواهم رفت. من گفتم که هنگام ورود به رختکن همانطور خواهم ماند. فقط به خاطر اینکه با رئال مادرید قرارداد امضاء کرده ام به این معنی نیست که تغییر خواهم کرد، همیشه به هم تیمی هایم، کادر فنی و کسانی که نیاز دارند کمک خواهم کرد. امضای قرارداد با رئال مادرید فشار مضاعفی به من وارد نمی کند. از سایر تیم های اروپایی هم روی من تمرکز کرده بودند، و حالا این تعداد کمی بیشتر خواهد شد. هنگامی که درون زمین هستید، تنها چیزی که به آن فکر می کنید کمک به تیم است. اهمیتی نمی دهم که این فشار مضاعفی به من وارد کند یا نه."

- آیا همچنان کاپیتان ساراگوسا خواهید بود؟

تصمیم گیری در این موارد به عهده باشگاه است، به نظرم هیئت مدیره یا مربی در این مورد تصمیم خواهند گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 13 مرداد 1394 | 9:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.