بنیتز: من دو دروازه بان خوب دارم؛ خرید های جدید باید بهتر از بازیکنان فعلی باشند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: من دو دروازه بان خوب دارم؛ خرید های جدید باید بهتر از بازیکنان فعلی باشند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: من دو دروازه بان خوب دارم؛ خرید های جدید باید بهتر از بازیکنان فعلی باشند

رافا بنیتز، سرمربی تیم رئال مادرید بعد از دیدار تیمش مقابل میلان به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- به گزارش AS، رئال مادرید موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه 10-9 از سد روسونری بگذرد.

سرعت کم: "مسلماً آنها [میلان] سرعت خوبی داشتند و خوب پرس کردند. زمین مسابقه سخت بود، و بازی در آن آسان نبود. در نیمه دوم وقتی که بازی آرام تر شد مدیریت توپ آسان تر بود."

تعادل: "این بسیار مثبت است. ما در جریان تور روی این چیزها سخت کار کرده ایم و شما می توانید از بازیکنان به خاطر نگرش و نتایجی که در بازی ها کسب کردیم تمجید کنید."

دروازه بان ها: "در نیمه اول کیلور و در نیمه دوم کیکو دروازه بان های ما بودند. حالا من روی حرف هایی که قبلاً زدم تأکید می کنم، ما باید به کار کردن ادامه دهیم و به تدریج همه چیز مرتب خواهد شد."

آیا درخواست خرید بازیکن دیگری داشته اید؟

این ترکیب خوبی است، ما باید با آنها کار کنیم و اگر بازیکن دیگری به جمع ما اضافه شد استقبال خواهیم کرد، اما آن باید بهتر از بازیکنانی که در حال حاضر داریم باشد. مکالماتی که من با خوزه آنخل سانچز و رئیس داشته ام میان ما خواهد ماند.

ده خیا و اظهارات فن خال: "این سؤال به فن خال و ده خیا مربوط می شود."

تقویت تیم: "من در نیمه اول دروازه بان فوق العاده ای داشتم و در نیمه دوم هم بسیار خوب بود و یکی دیگر هم روی نیمکت منتظر است."

شگفتی در این سفر: "ما در مورد ویژگی های تیم آگاهی داشتیم، ما قسمت های زیادی از بازی را دیده ایم، و کیفیت تیم با تأکید بر کارهای دفاعی افزایش یافته است. ما راهی طولانی برای رفتن در پیش داریم اما گلی دریافت نمی کنیم و وقتی موقعیتی خلق می کنیم فکر می کنم کاملاً مثبت است. این بازیکنان هستند که تفاوت ها را رقم می زنند. به عنوان یک مربی، شما می توانید ایده هایی به آنها بدهید، اما آنها کسانی هستند که می دانند چه کار باید بکنند."

یازده نفر ابتدایی: "من دوست دارم که با تمام اعضای تیم کار کنم نه فقط با یازده نفر ابتدایی. ما باید به پیشرفت ادامه دهیم. می توانیم نگاهی به تقویت چیزهای خوب داشته باشیم و چیزهایی که چندان خوب نیستند را هم اصلاح کنیم. من با تمام اعضای تیم کار می کنم تا مطمئن شوم که می توانند رشد کنند. می دانیم برخی از بازیکنان مهم تر از سایرین هستند اما برای من نکته کلیدی این است که همه آنها در طول فصل می توانند مهم باشند."

بیل و پست جدید او: "او خیلی خوب بوده است، او خوب کار کرده است و عملکرد او به نحوه عملکرد تیم هم بستگی دارد. او بازیکنی است که دوست دارد در فضای باز حمله کند و بین خطوط حرکت کند، و همیشه فکر می کند."

تجربه اولین تور: "این به تجارب من با سایر تیم ها شباهت دارد. تفاوت اینجا در این است که بازیکنان بسیار خوبی دارید و باید با آنها هماهنگ شوید، و آنها نیز با شما هماهنگ شوند. گفتگو ها میان ما خوب بوده است و همه چیز خوب پیش می رود."

پیامی به هواداران: "این کاملاً روشن است و توسط بازیکنان نیز نشان داده شده است. ما سخت کار خواهیم کرد، سعی می کنیم همه چیز را رو به جلو پیش ببریم و به انجام این کار مشتاق هستیم. سعی خواهیم کرد کار ها را خوب انجام دهیم و کیفیت بازیکنان نیز تفاوت ها را رقم خواهد زد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 9 مرداد 1394 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.