آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

رسانه های بریتانیا:

♦ به گزارش  Guardian، در حالی که دو پیشنهاد 20 و 25 میلیون پوند چلسی برای جذب استونز رد شده بود، اکنون منچستریونایتد و منچسترسیتی نیز در حال آماده کردن پیشنهاداتی برای جذب او هستند. گفته می شود شیاطین سرخ در صورتی که از خرید راموس و اوتامندی صرف نظر کنند پیشنهاد رسمی خود را به اورتون ارائه خواهند داد. 

♦ به گزارش  Daily Mail، تیم چلسی قصد دارد برای به خدمت گرفتن جان استونز پس از رد شدن پیشنهاد 26 میلیون پوندی توسط اورتون، پیشنهاد تازه ای به مبلغ 30 میلیون پوند ارائه کنند.

♦ به گزارش ESPN، تیم لیورپول حاضر است به پیشنهادات برای ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی خود گوش دهد. تیم های لاتزیو، بولونیا و سمپدوریا خواهان به خدمت گرفتن وی هستند.

♦ به گزارش Daily Express، تیم لیورپول قصد دارد برای جایگزینی رحیم استرلینگ، آداما ترائوره بازیکن جوان بارسلونا را به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش  The Sun، امانوئل آدبایور با دستمزد هفتگی 100 هزار پوندی به زودی به استون ویلا خواهد پیوست.

♦ به گزارش  The Times، تیم تاتنهام هاتسپرز قصد دارد با مسئولان باشگاه لیورپول وارد مذاکره شود تا ریکی لمبرت مهاجم انگلیسی قرمزها را به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش  The Sun، تیم منچستر یونایتد پس از آنکه رئال مادرید اعلام نمود قیمت کریستیانو رونالدو 80 میلیون پوند(115 میلیون یورو) می باشد از خرید وی صرف نظر کرد.

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش  Corriere della Sera، باشگاه لاتزیو در تابستان امسال پیشنهادی به ارزش 105 میلیون یورو برای لوکاس بیلیا، فلیپه اندرسون، استفان د فری و مارکو پارولو را رد کرده است.

♦ به گزارش  Corriere dello Sport، تیم وولفسبورگ وارد رقابت با آ اس رم برای به خدمت گرفتن ادین ژکو مهاجم بوسنیایی منچستر سیتی شده است.

♦ به گزارش  Calciomercato.com، خواکین وینگر تیم فیورنتینا ممکن است به رئال بتیس در لالیگا بازگردد. او پیشنهاداتی از تیم های عربی و لیگ آمریکا نیز دارد.

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، تیم اینتر میلان قصد دارد دانیلو دی آمبروسیو را به فروش برساند و تیم های تاتنهام و وست هم خواهان وی هستند.

رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش Super Deporte،  نگردو ممکن است به پلن B آرسن ونگر تبدیل شود چرا که جدا کردن بنزما از سانتیاگو برنابئو می تواند پروسه ای پیچیده و سخت باشد. والنسیا نگردو را به آرسنال و لیورپول پیشنهاد کرده است.

♦ به گزارش Marca، آسیر ایارامندی شانس بازی برای لیورپول را با رد پیشنهاد این تیم از دست داده است و ترجیح می دهد که برای جایگاه خود در رئال مادرید بجنگد.

♦ به گزارش Marca، تیم بارسلونا قصد دارد پدرو رودریگز وینگر ملی پوش اسپانیایی خود را تا سوپرکاپ اسپانیا حفظ نماید. این بازیکن به انتقال به منچستر یونایتد با مبلغ 21 میلیون پوند بسیار نزدیک است.

♦ به گزارش La Razon، تیم های رئال مادرید و منچستر یونایتد بر سر انتقال داوید دخیا به توافق رسیده اند و تا آخر هفته این دروازه بان اسپانیایی با 35 میلیون یورو(24.5 میلیون پوند) راهی لوس بلانکوس خواهد شد.

♦ به گزارش  Marca، اگر سرخیو راموس قرارداد جدیدی با رئال مادرید به امضا برساند باید 2 تا 3 میلیون یورو از دستمزد خود را کاهش دهد.

رسانه های آلمان:

♦ به گزارش اشپورت آینس، برل امبولو مهاجم جوان بازل مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است. برل امبولو مهاجم 18 ساله باشگاه بازل می تواند تبدیل به یکی از آخرین بازیکنانی شود که در این تابستان به بایرن مونیخ پیوسته اند. 

♦ به گزارش Bild، تیم المپیاکوس یونان قصد دارد کارلوس زامبرانو مدافع تیم فرانکفورت را با مبلغ 1.5 میلیون یورو به خدمت بگیرد. 

رسانه های فرانسه:

♦ به گزارش  Sky Sports، زلاتان که این روزها بحث انتقالش بسیار داغ است مورد توجه تیم های نظیر میلان، منچستریونایتد و چند تیم در لیگ MLS آمریکا قرار دارد ولی هنوز تصمیم خود را نگرفته است. وی اظهار داشت:"تیم بعدی من سورپرایز بزرگی خواهد بود.

رسانه های دیگر کشورها:

♦ به گزارش  El Desmarque، پابلو اسوالدو مهاجم آرژانتینی تیم بوکا جونیورز قصد دارد به پورتو برود و جایگزین جکسون مارتینز شود.

♦ به گزارش Globoesporte، تیم رم قصد دارد با مبلغ 15 میلیون یورو، گرسون دا سیلوا را از فلومیننزه به خدمت بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 9 مرداد 1394 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.