جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

همسر بنیتز: رافا کثیف کاری های به جا مانده از مورینیو را تمیز می کند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

همسر بنیتز: رافا کثیف کاری های به جا مانده از مورینیو را تمیز می کند

همسر رافا بنیتز از زندگی با سرمربی رئال مادرید، بازنشستگی احتمالی وی و همچنین ژوزه مورینیو سخن گفته است.

طـرفداری- مونزرات سیرا گفتگویی با La Region داشت، که قسمتی از مصاحبه او توسط Marca منتشر شده است که در زیر می خوانیم:

در اولین قرار ما، رافا به من توضیح داد که سیستم 2-4-4 چگونه است. شما او را از زمین فوتبال دور می کنید و ...آن سال را ما در خانه سپری کردیم، او کمک مربی تیم مدرسه بود. این خنده دار بود. او در کنار زمین می ایستاد و طوری فریاد می زد و بازو های خود را تکان می داد که گویا تیم طراز اولی هستند. فوتبال برای او تنها یک شغل نیست، بلکه شور و شوق است.

من هرگز از چینش تیم های او خبر ندارم. گاهی اوقات می پرسم که چه کسی بازی خواهد کرد؟ و او می گوید که هنوز نمی داند. در لیورپول آنها او را انتخاب کردند چون همیشه ترکیب اصلی را تغییر می داد. من تصور می کردم که دو تن از بهترین دوستان او در انگلستان، او را خواهند کشت. او هیچوقت چیزی نمی گفت.

 سیرا تأیید کرد که بنیتز به دلیل مسائل خانوادگی از ناپولی جدا شده است، چرا که او و تعدادی از فرزندان آنها همچنان در شمال غربی انگلستان زندگی می کنند:

این سخت بود که در زمستان های ناپل همدیگر را ببینیم. هیچ پرواز مستقیمی وجود نداشت. حالا که او در مادرید است، این آسان تر خواهد بود. دختران ما زندگی خود را در لیورپول دارند، درس می خوانند و دوستان خود را دارند. ما آرامشی که در لیورپول داشتیم را در شلوغی و آشفتگی مادرید از دست خواهیم داد. ازدواج کردن با فردی که مشخصات شغلی بالایی دارد، به این معنی است که من از برخی کارهای مورد علاقه ام چشم پوشی کرده ام، اما چیزهای دیگری به دست آورده ام. ما کار های زیادی انجام می دهیم، و به فرزندان خود در لیورپول کمک می کنیم. این چیز ها با نام خانوادگی بنیتز آسان تر می شود.

از وی در مورد تمایل بنیتز برای دنبال کردن تیم های مورینیو چند سال پس از جدایی وی پرسیده شد، چرا که وی در اینتر، چلسی و حالا در مادرید کار کرده است، که او به شوخی پاسخ داد:

رئال مادرید سومین تیم سابق ژوزه مورینیو است که رافا هدایت آن را به عهده گرفته است. ما در حال تمیز کردن کثیف کاری های به جا مانده از دوستمان هستیم. بازنشستگی؟ نمی دانم آیا رافا در کل بازنشسته خواهد شد یا نه. خدا می داند، او هنوز 20 سال دیگر هم می تواند در کنار فوتبال باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 8 مرداد 1394 | 1:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.