رئال مادرید 3-0 اینتر؛ پیروزی آسان با چاشنی سوپرگل هامس

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 3-0 اینتر؛ پیروزی آسان با چاشنی سوپرگل هامس

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 3-0 اینتر؛ پیروزی آسان با چاشنی سوپرگل هامس

 

شــرح بازی

رئال مادرید بازی را با سیستمی جدید آغاز کرد اما همچنان به مانند دیدار قبلی مقابل منچستر سیتی، روان و امیدوار کننده ظاهر شدند. در دقیقه '14 ضربه ایستگاهی زیبای رونالدو از پشت محوطه با واکنش عالی هندانوویچ راهی کرنر شد. حملات مادریدی ها ادامه داشت و لحظه ای بعد هم روی همکاری رونالدو و خسه، ضربه ستاره پرتغالی با فاصله ای کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '22 کرنر ارسالی کروس از سمت راست، ابتدا با والی تماشایی ایسکو همراه شد که هندانوویچ به خوبی برگشت داد، و در ادامه دروازه بان اینتر با واکنش زیبای دیگر، توپ خسه را راهی کرنر کرد.

بالاخره رئال مادرید در دقیقه '29 به گل رسید و خسه موفق به باز کردن قفل دروازه نراتزوری شد. لحظاتی بعد به دلیل گرما و رطوبت بالای هوا در چین، وقت استراحت و آب خوردن برای بازیکنان (water break) در نظر گرفته شد. در دقیقه '38 روی ضد حمله ای سریع و سه نفره از سوی مادریدی ها، خسه با پاس خود رونالدو را در موقعیت خوبی قرار داد، اما ضربه وی با بیرون پای چپ توسط هندانوویچ برگشت داده شد.

در دقایق پایانی نیمه نخست، نوبت اینتر بود که فشار بیاورد، اما در نهایت حملات این تیم راه به جایی نبرد تا بازی با نتیجه 1-0 به پایان برسد. با آغاز نیمه دوم، رئال مادرید تغییرات متعددی در ترکیب خود انجام داد. در دقیقه '56 بار دیگر دروازه اینتر باز شد و این بار، رافائل واران تعویضی نقش گلزن را داشت. در دقیقه '78 هم هامس رودریگز برای اولین بار در فصل جدید، وارد میدان شد.  در دقیقه '86 ضربه ایستگاهی زیبا و کات دار هامس باز هم با واکنش هندانوویچ راهی کرنر شد.

اما بالاخره ستاره کلمبیایی در دقیقه '88 موفق شد با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده دروازه هندانوویچ را باز کرده و سرانجام او را مغلوب کند. به این ترتیب بازی با حساب 3-0 به پایان رسید تا رئال مادرید هم به مانند میلان، موفق به شکست دادن تیم مانچینی شود.

شــرح گل ها

  دقیقه '29 (خسه رودریگز)(1-0): روی پاس مارسلو، خسه داخل محوطه اینتر به خوبی توپ را کنترل کرده و از سد موریلو گذشت تا هندانوویچ نظاره گر باز شدن دروازه اش با ضربه پای چپ مهاجم اسپانیایی باشد.

  دقیقه '56 (رافائل واران)(2-0): دنیلو از سمت راست، وازکز را راه انداخت تا ارسال وی به روی دروازه با ضربه پای راست واران درون دروازه اینتر قرار گیرد.

  دقیقه '88 (هامس رودریگز)(3-0): هامس رودریگز که لحظاتی قبل با یک ضربه ایستگاهی زیبا هندانوویچ را آزموده بود، این بار با یک ضربه تماشایی تر توپ را به گوشه دروازه وی فرستاد و گل زیبای دیگری به نام خود ثبت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 مرداد 1394 | 22:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.