فن خال: خرید رونالدو ممکن نیست؛ به دنبال جذب بهترین بازیکنان دنیا هستیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فن خال: خرید رونالدو ممکن نیست؛ به دنبال جذب بهترین بازیکنان دنیا هستیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فن خال: خرید رونالدو ممکن نیست؛ به دنبال جذب بهترین بازیکنان دنیا هستیم

لوییز فن خال شایعه علاقه منچستریونایتد به جذب کریستیانو رونالدو را رد نکرد، اما عنوان کرد که این انتقال "ممکن نیست". او همچنین تاکید کرد که به دنبال جذب بازیکنان تاثیرگذاری در سطح مسی و نیمار است.

طرفداری- به گزارش سایت ESPN، سرمربی منچستریونایتد - لوییز فن خال - انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد را در تابستان جاری را رد کرد، اما با این حال تأکید کرد که این باشگاه قصد به خدمت گرفتن بازیکنانی در سطح لیونل مسی و نیمار را دارد. فن خال درباره خبرهای مربوط به رونالدو گفت:

البته که من دوست داشتم او را جذب کنم، اما این انتقال ممکن نیست. شما از رونالدو اسم می برید، اما باید به این فکر کرد که خرید او چقدر هزینه بر خواهد بود. 

فن خال در ادامه درباره علاقه خود و باشگاه به بازیکنانی که قادر به تغییر نتیجه بازی هستند صحبت کرد:

چلسی ادن هازارد را دارد، بازیکنی که همواره می تواند گلزنی کند. منچسترسیتی آگوئرو را دارد، او هم وضعیت مشابهی دارد. بارسلونا لیونل مسی، نیمار و لوییز سوارز را در اختیار دارد. ما به عنوان منچستریونایتد باید با این باشگاه ها رقابت کنیم، بنابراین طبیعیست که باید به دنبال جذب این دسته از بازیکنان باشیم. هنگامی که خرید چنین بازیکنانی با قیمتی معقول ممکن باشد، ما باید آن ها را جذب کنیم چرا که آن ها بازیکنان بهتری هستند. ما در منچستریونایتد تنها بازیکنانی را به خدمت می گیریم که در سطح فنی مورد نظر ما قرار داشته باشند و مفید واقع شوند. شما می توانید از هر بازیکنی که می خواهید نام ببرید، هر اسمی که می خواهید را بنویسید، ولی ما نمی توانیم آن را تایید کنیم. جذب این بازیکنان سخت است، چرا که این امر به بازیکن، باشگاه وی، پول و قیمت او بستگی دارد. این امر به آن آسانی که فکر می کنید نیست.

فن خال همچنین درباره اشلی یانگ به صحبت پرداخت. وینگر 30 ساله منچستریونایتد به تازگی درباره عدم دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد از باشگاه صحبت کرده بود. فن خال در این باره گفت:

ما باید بسیار بهتر از حال حاضر باشیم و می توانیم از خلاقیت بیشتری در تیم استفاده کنیم. اشلی یانگ فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت، اما او نیمار نیست و موضوع این است که ما باید در آن سطح به رقابت بپردازیم.

در نهایت فن خال درباره امکان تمدید قراردادش با منچستریونایتدنیز به اظهار نظر پرداخت.  سرمربی هلندی شیاطین سرخ که قراردادی 3 ساله را با این تیم امضا کرده بود، پس از پایان همکاری با یونایتد از دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد اما در جدیدترین مصاحبه مطبوعاتی اش احتمال تمدید قرارداد با قهرمان 20 دوره لیگ برتر را رد نکرد. فن خال در این باره گفت:
 

شما هرگز از چیزی خبر ندارید. هرگز نمی توانید بگویید که "من میروم". من پیش از این به همسرم گفته ام که ممکن است قراردادم را در منچستریونایتد تمدید کنم. اما از طرفی دیگر، من به همسرم گفته بودم که در 55 سالگی از دنیای فوتبال کنار خواهم رفت،  اما همچنان در فوتبال هستم و دو هفته دیگر 64 ساله می شوم. تا همین حالا هم دو بار از فوتبال کنار نشسته ام. آن ها برای یک سال یا یک موقعیت خاص نبودند، اما بسیار بسیار لذت بخش بودند. من بهشت خودم را در پرتفال دارم، پس می توانم با خوشحالی از فوتبال کناره گیری کنم و به انجام کارهای دیگر بپردازم. می دانم که می توانم این کار را انجام دهم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 مرداد 1394 | 11:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.